اسکایپ به زودی بدون پلاگین برای مایکروسافت اج در دسترس قرار خواهد گرفت

اسکایپ به زودی بدون پلاگین برای مایکروسافت اج در دسترس قرار خواهد گرفت

سال پیش اسکایپ برای کاربرانی که برای برقراری یک تماس مهم مجبور به دانلود و نصب اسکایپ بر روی یک کامپیوتر نا آشنا می شدند ویزگی تازه ای را عرضه کرد. این کمپانی اقدام به معرفی نسخه‌ ی بتا از اپلیکیشن ارتباطی محبوب برای مرورگرهای وب نمود.اسکایپ مخصوص وب ابتدا فقط برای مرورگرهای خاصی ارائه شد و بعد دامنه ی آن گسترش یافت.

سال پیش اسکایپ برای کاربرانی که برای برقراری یک تماس مهم مجبور به دانلود و نصب اسکایپ بر روی یک کامپیوتر نا آشنا می شدند ویزگی تازه ای را عرضه کرد. این کمپانی اقدام به معرفی نسخه‌ ی بتا از اپلیکیشن ارتباطی محبوب برای مرورگرهای وب نمود.اسکایپ مخصوص وب ابتدا فقط برای مرورگرهای خاصی ارائه شد و بعد دامنه ی آن گسترش یافت. از طریق آدرس اینترنتی Skype.com کاربران می ‌توانند به حساب کاربری اسکایپ خود وارد شده و چت صوتی و تصویری بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن دسکتاپ اسکایپ داشته باشند.در ابتدا این ویژگی برای کاربران اکسپلورر 10 و نسخه ‌های بعد از آن و نسخه های کروم و فایرفاکس در دسترس قرار گرفت. کاربران مک برای استفاده از اسکایپ مخصوص وب احتیاج به مروگرهای سافاری 6 و بالاتر داشتند.

بعد از اتشار ویندوز 10 و تغییرات این ویندوز مخصوصا در خصوص مرورگر دیفالت این ویندوز یعنی جایگزینی مایکروسافت اج به جای اینترنت اکسپلورر کاربران منتظر بودند که بدانند آیا ویژگی مشابهی با آن چه برای مرورگرهای دیگر وجود دارد برای مایکروسافت اج هم در نظر گرفته می شود یا خیر و بالاخره مایکروسافت و اسکایپ انتظار کاربرانشان را پایان دادند.نمایی از این ویژگی در اینسایدر بیلد پیشین عرضه شد.بنابراین با عرضه ی رسمی این ویژگی اسکایپ کاربران مایکروسافت هم قادر خواهند بود بدون پلاگین و صب اپلیکیشن از طرق مرورگر اج تماس صوتی و تصویری سریعی برقرار کنند.ابته گفته شده است این ویژگی تنها برای اسکایپ نیست و اوت لوک هم این ویژگی را دریافت خواهد کرد

مسئولان اسکایپ بیان کردند که این فناوری به زودی از فاز پیش نمایش خارج خواهد شد و تا اواخر سال 2015 وارد فاز اجرایی می شود.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر