هرآنچه درمورد بازی Call of Duty Black Ops 4 می‌دانیم

هرآنچه درمورد بازی Call of Duty Black Ops 4 می‌دانیم

شایعاتی درمورد بازی جدید Call of Duty منتشر شده است. گفته می‌شود که این بازی اواخر سال 2018 منتشر خواهد شد.


Call of Duty بازی بسیار محبوبی است که همه ما آن را می‌شناسیم. این بازی مانند فیفا هرسال بازی جدیدی منتشر کرده و طرفدارانش را حسابی خوشحال می‌کند. 
درحالی که هنوز هیچ چیز تایید نشده ولی می‌توانیم با اعتماد به نفس بگوییم که در سال 2018 بازی جدید Call of Duty منتشر خواهد شد. سال پیش  Call of Duty WW2 بسیار مورد استقبال قرار گرفت و فروش رفت در نتیجه هیچ دلیلی وجود ندارد که امسال سری جدید منتشر نشود. 
تقریباً سه سال از زمانی که عنوان Black Ops را دیده‌ایم می‌گذرد در نتیجه بیشترین احتمالی که می‌دهیم این است که بازی امسال از این سری باشد. 
احتمال می‌رود که این بازی اواخر سال 2018 و برای ایکس باکس وان، پلی استیشن4، کامپیوتر شخصی و به احتمال زیاد نینتندو سوئیچ منتشر شود. 

 

اخبار و شایعات


در حالی که شرکت Activision هنوز چیزی را تایید نکرده که در سال 2018 سری جدید بازی Call of Duty منتشر خواهد شد، اما با اعتماد به نفس می‌توانیم بگوییم که چنین اتفاقی خواهد افتاد به خصوص که Call of Duty WW2 در سال پیش فروش بسیار خوبی داشت. چیزی که ما درمورد آن مطمئن نیستیم این است که این بازی به چه صورت خواهد بود. 
شایعات مبنی بر آن است که بازی بعدی این سری Call of Duty Black Ops 4 نام دارد. مارکوس سلارس که یک خبرنگار گیم است در توییتر خود اعلام کرده که بازی در دنیای مدرن صورت می‌گیرد. او گفته که این بازی برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن4 منتشر شده و شرکت Activision در حال کار کردن روی نسخه‌ی مخصوص نینتندو سوئیچ است. 
Eurogamer نیز اعلام کرده که بسیاری از منابع معتبر تایید کرده‌اند که Duty Black Ops 4 در حال ساخته شدن در استودیو Treyarch است و به احتمال زیاد اواخر سال 2018 منتشر می‌شود. 
از آنجایی که سه بازی آخر Call of Duty   در استودیو  Treyarch ساخته شده می‌توان گفت که بازی بعدی نیز به همان خوبی خواهد بود. 
Eurogamer همچنین گفته که بازی در فضای آینده و مدرن Infinite Warfare ساخته خواهد شد. البته این شبکه خبری هیچ صحبتی درمورد نسخه‌ی سوئیچ این بازی نکرد. 
بازگشت به سری Black Ops حرکت عجیبی از طرف Activision نیست چرا که آخرین باری که شاهد عنوان Black Ops بودیم در سال 2015 با سری Black Ops 3 بود که هم ازطرف مخاطبین و هم منتقدین با واکنش بسیار مثبتی رو به رو شد. 


 اما ما انتظار چه چیزهایی را داریم؟


یک نسخه‌ی سوئیچ
به نظر می‌رسد که هر بازی جدیدی که منتشر می‌شود این سوال همیشه پیش می‌آید که آیا یک نسخه‌ برای سوئیچ منتشر خواهد شد یا خیر. اما امید می‌رود که نسخه‌ی 2018 نسخه‌ی سوئیچ این بازی را منتشر کرند. 
از سال 2013 و Call of Duty: Ghosts روی Wii U هیچ بازی برای کنسول نینتندو منتشر نشده است. درحالی که سوئیچ به هیچ وجه به اندازه‌ی کنسول‌های جدید قوی نیست اما می‌تواند از پس بازی Call of Duty بربیاید. 

یک کمپین خوب
با آن که حالت چند بازیکنی Black Ops 3 بسیار خوب بود کمپین اصلی آن کمی ناقص بود. ما دوست داریم ببینیم که این بازی شخصیت‌ها و داستانی بسیار قوی و خوب داشته باشد. 
Black Ops 2 کمپین بسیار خوب و چندین پایان بسیار جذاب داشت. البته ما انتظار نداریم که دقیقاً چنین چیزی کپی شود اما دوست داریم ببینیم که این بازی از نظر احساسی ما را درگیر کند. 

زامبی
زامبی چیزی است که همه‌ی ما دوست داریم در سری بازی‌های Call of Duty ببینیم. Black Ops 3 در این زمینه بسیار خوب عمل کرد و دوست داریم ببینیم که Black Ops 4 از آن هم بهتر باشد. 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر