نسل جدید لپ‌تاپ‌های EliteBooks اچ پی با درب محافظ وبکم معرفی شد

نسل جدید لپ‌تاپ‌های EliteBooks اچ پی با درب محافظ وبکم معرفی شد

شرکت اچ پی به‌تازگی از نسل جدید لپ‌تاپ‌های EliteBooks رونمایی کرده که وجه تمایز آن‌ها نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار، داشتن محافظ یا دریچه قابل پوشش وب کم می‌باشد.

شرکت اچ پی به‌تازگی از نسل جدید لپ‌تاپ‌های EliteBooks رونمایی کرده که وجه تمایز آن‌ها نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار، داشتن محافظ یا دریچه قابل پوشش وب کم می‌باشد.

در سال‌های اخیر به دلیل افزایش بسیار زیاد حملات سایبری، مباحث مبارزه با سو استفاده‌های اینترنتی نیز به صورت گسترده در رسانه‌ها منتشر می‌شود. یکی از کلیدی‌ترین نکاتی که در رابطه با مقابله با سو استفاده‌های سایبری مطرح شده، پوشاندن وب کم لپ‌تاپ یا رایانه برای جلوگیری از هک شدن و لو رفتن تصاویر و اطلاعات شخصی کاربران است. پوشاندن وب کم برای کاربران عادی از نظر امنیتی تفاوت خاصی ایجاد نمی‌کند. کاربران عادی با اطلاعات محرمانه سروکار ندارند و شاید گرفتن یک عکس یا چند دقیقه ویدئو از اتاق محل کارشان اتفاق عجیبی به حساب نیاید.

پوشش محافظ وبکم

به هر حال بر روی فریم وب کم نسل جدید لپ‌تاپ‌های EliteBooks پوششی تعبیه شده که کاربر در صورت تمایل می‌تواند آن را مسدود کند. این سری که در مدل‌های Elitebook 830، 840 و 850 به بازار عرضه خواهد شد که دارای گانفیگ های مختلفی می‌باشند. مدل‌های سری الیت بوک شرکت اچ پی از نظر امنیتی لپ‌تاپ‌های بسیار قدرتمندی هستند و دارای ویژگی‌هایی است که یک مدیر آی‌تی سخت‌گیر را به راحتی راضی نگه می‌دارد. EliteBook ها دارای رمز گذاری TPM با پیکربندی Core m7 هستند. این سری دارای برنامه HP Client Security هستند که این برنامه به صورت پیش‌فرض بر روی آن‌ها قرار دارد که فیلترهای امنیتی لپ‌تاپ شما را بسیار بالا می‌برد.

 لپ‌تاپ‌های EliteBooks

بر همین اساس EliteBook 840 که دارای نمایشگری 14 اینچی لمسی بوده، به کارت گرافیک AMD Radeon RX 540 تجهیز شده که یک مدل نسبتاً خوب محسوب می‌شود، اما همچنان برای اجرای بازی‌های سنگین مناسب نیست. Elitebook 830 هم با نمایشگر 13 اینچی به پردازنده گرافیکی داخلی Intel UHD 620 مجهز شده اما خوشبختانه هر سه مدل از پردازنده‌های نسل هشتم Core اینتل با چهار هسته بهره می‌برند و صفحه‌نمایش آن‌ها نیز روشنایی بیشتری نسبت به نسل قبل دارد. این مدل‌ها همچنین دارای دکمه‌های فیزیکی تاچ پد و پورت‌های محدودی هستند که برای طیف خاصی از کاربران مناسب است. نسل جدید لپ‌تاپ‌های EliteBooks اچ پی با قیمت پایه 1029 دلاری از ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

این سری همچنین دارای اعضای میان رده‌ای هم می‌باشد که با پسوند ZBook 14u و 15u به بازار عرضه خواهند شد. پلتفرم باز طراحی شده این محصولات دارای ضخامت بسیاری کمی بوده تا جایی که اچ پی از 14u به عنوان باریک‌ترین مدل مناسب فضای کسب‌وکار یاد می‌کند. در کنار مدل‌های مذکور، شرکت اچ پی از مانیتورهای 4k در مدل‌های 31.5 و 42.5 اینچی هم رونمایی کرده که قرار است به ترتیب با برچسب قیمتی 559 و 899 دلاری به بازار عرضه شوند.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر