اندروید P برای سامسونگ گلکسی ایکس انعطاف پذیر منتشر خواهد شد

اندروید P برای سامسونگ گلکسی ایکس انعطاف پذیر منتشر خواهد شد

نسخه‌ی جدید اندروید، اندروید P برای گوشی‌های انعطاف پذیر منتشر خواهد شد.

سیستم عامل اندروید P گوگل برای آینده‌ی گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر منتشر خواهد شد. 
گفته می‌شود که اندروید P برای گوشی‌هایی که چندین صفحه‌ی نمایش دارند، مثل ZTE Axon MT، ساخته شده و با صفحه نمایش‌های قابل انعطاف مثل سامسونگ گلکسی ایکس که هنوز منتشر نشده سازگار است. 
با وجود موفقیت آیفون ایکس و اسنشال فون به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد نوآوری را به سری جدید گوشی‌های خود بیاورد.
گفته شده که علاوه بر پشتیبانی گوشی‌های انعطاف پذیر، ارتقای طول عمر باتری و گوگل اسیستنت نیز در نسخه‌ی جدید اندروید دیده خواهد شد. به گفته‌ی بلومبرگ نام این نسخه‌ی اندروید بستنی پسته‌ای یا ( Pistachio Ice Cream) ست. 

 

تغییرات بزرگ پیش روی P


جدا از تفاوت‌های طراحی که بین اندروید اورئو و P وجود دارد به نظر می‌رسد که گوگل در تلاش است توسعه گران را تشویق کند تا گوگل اسیستنت را در اپلیکیشن‌های خود جاسازی کنند تا دستیار صوتی این شرکت با اپلیکیشن‌های بیشتری کار کرده و در نتیجه سوالات بیشتری را پاسخ دهد. 
درحالی که هنوز نمی‌دانیم اندروید P از نظر بصری چقدر ارتقا پیدا خواهد کرد ، بلومبرگ ادعا کرده که این سیستم عامل آنقدر خوب و قوی است که باعث می‌شود iOS 12 اصلاً به چشم نیاید. به نظر می‌رسد که گوگل تمرکز خود را روی آینده‌ی گوشی‌های هوشمند گذاشته در حالی که اپل تمرکز خود را روی عملکرد قرار داده است. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر