این آخر هفته Overwatch را به رایگان بازی کنید

این آخر هفته Overwatch را به رایگان بازی کنید

شرکت Blizzard اعلام کرد که این هفته می‌توانید بازی محبوب Overwatch را به رایگان بازی کنید.

Overwatch بازی بسیار محبوبی در سراسر جهان است. حال شرکت Blizzard به شما و هر کسی که می‌شناسید این شانس را داده تا هفته‌ی دیگر آن را به رایگان بازی کنید. این موقعیت شامل همه‌ی بازی‌کن‌های پلتفرم‌های کامپیوتر شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌شود. 
Overwatch یک بازی تیراندازی مبنی بر گروه اول شخص است که در اردیبهشت سال 95 منتشر شد. از آن زمان این بازی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. متاسفانه این محبوبیت باعث شده که این بازی همیشه گران قیمت باقی بماند؛ اما حال شما می‌توانید به رایگان آن را بازی کنید. 
شما می‌توانید از تاریخ 27 تا 30 بهمن بازی Overwatch را به رایگان روی پلتفرم‌های کامپیوتر شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی کنید و از همه‌ی قهرمانان و نقشه‌ها و حالت‌های این بازی استفاده کنید. شما حتی می‌توانید مرحله خود را ارتقا داده و همه‌ی پیشرفت‌های خود را برای آینده ذخیره کنید. 
کاربران کامپیوتر به یک حساب کاربری Battle.net و کاربران پلی استیشن 4 به حساب کاربری PlayStation Plus و کاربران ایکس باکس وان به عضویت Xbox Live Gold نیاز دارند. 
دستورالعمل بازی برای Overwatch رایگان برای هر پلتفرم متفاوت است. فقط کافی است اینجا را کلیک کرده و Installation and Play Instructions را انتخاب کنید. سپس روندی که به شما گفته شده است را طی کنید. شما می‌توانید نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان را نیز دانلود کنید؛ اما به یاد داشته باشید که  Overwatch یک بازی تیراندازی تک نفره نیست و باید به عنوان یک تیم بازی کنید. 
Overwatch به خاطر جذابیتش محبوب شده است. حال که Blizzard این موقعیت را به شما داده تا آن را به رایگان بازی کنید فرصت را از دست ندهید، فقط به آن معتاد نشوید چرا که از سه شنبه دوباره باید برای این بازی پول بپردازید. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر