با استفاده از این وب‌سایت فیلم‌های واقعیت مجازی را به رایگان ببینید

با استفاده از این وب‌سایت فیلم‌های واقعیت مجازی را به رایگان ببینید

با استفاده از وب سایت with.in می‌توانید فیلم‌ها را به صورت واقعیت مجازی ببینید.

به زودی پای دنیای واقعیت مجازی به زندگی همه‌ی ما باز می‌شود چرا که تعداد سایت‌های واقعیت مجازی روز به روز در حال افزایش است. اما آیا وب‌سایت‌هایی که هم اکنون وجود دارد می‌تواند توجه ما را به خود جلب کند؟ 

WITHIN یکی از سایت‌هایی است که توسط آن می‌توانید فیلم‌های واقعیت مجازی با کیفیت بالا را مشاهده کنید. حتی اگر Cardboard گوگل و یا Oculus Rift را ندارید این سایت را از دست ندهید. 

فیلم‌های واقعیت مجازی معمولی روی WITHIN را می‌توانید روی مرورگر وب ببینید. اما فیلم‌های واقعیت مجازی 360 درجه تنها روی اپلیکیشن WITHIN اجرا می‌شوند. تنها کافی است که اپلیکیشن را روی دستگاه اندروید یا iOS خود دانلود کرده و با هدست واقعیت مجازی فیلم‌ها را تماشا کنید. 

دانلود: اندرویدiOS

within

 

اندازه‌ی بعضی از فیلم‌ها بسیار بزرگ است به همین دلیل پیش از مشاهده‌ی فیلم‌ها باید به اندازه‌ی آن‌ها توجه کنید و حتماً آن‌ها را با وای فای دانلود کنید نه دیتا. 

• فیلم‌ها دارای تم فضا، طبیعت، مستند و همچنین سریال‌هایی مانند مستر روبوت در حالت واقعیت مجازی است. 

• شما همچنین می‌توانید ویدئوها را بدون داشتن هدست در حالت 360 درجه روی کامپیوتر دسکتاپ یا گوشی خود ببینید. گوشی‌های مدل پایین ممکن است خیلی خوب عمل نکنند. 

• WITHIN می‌تواند Oculus Rift, Samsung Gear VR, HTC Vive, Sony Playstation VR, و Google Daydream/Cardboard را پشتیبانی کند. 

این فیلم‌ها تنها یک دمو برای نشان دادن قابلیت‌های واقعیت مجازی نیستند بلکه هرکدام فیلمی بسیار خوش ساخت هستند که توسط یک فیلمساز حرفه‌ای ساخته شده است. هرکدام از آن‌ها را که امتحان کنید می‌بینید که دنیای واقعیت مجازی چقدر عجیب می‌تواند باشد. 

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر