پایان اپلیکیشن دسکتاپ توییتر برای کاربران مک

پایان اپلیکیشن دسکتاپ توییتر برای کاربران مک

توییتر از نوروز امسال دیگر اپلیکیشن توییتر روی مک را پشتیبانی نخواهد کرد.

دیگر توییتر برای مک موجود نخواهد بود. اپلیکیشن توییتر از اپ استور اپل حذف شده و از نوروز امسال دیگر پشتیبانی نخواهد شد. قطعاً اپلیکیشن‌های شخص ثالث دیگر موجود خواهد بود اما توییتر از کاربران مک خود می‌خواهد که از توییتر روی وب استفاده کنند.

روز به روز تعداد اپلیکیشن‌های دسکتاپ کاهش می‌یابد. البته هنوز هم کاربران از اپلیکیشن‌های وب استفاده می‌کنند اما توسعه گران ترجیح می‌دهند تمرکز خود را روی پلتفرم‌های دیگر قرار دهند.

توییتر در حالی اپلیکیشن خود را برای مک حذف کرده که سعی دارد تجربه‌ی میان پلتفرمی را ارتقا بخشد. توییتر برای مک با عنوان Tweetie شروع شد تا توییتر شرکت را خرید نام خود را روی این اپلیکیشن قرار داد.

متاسفانه توییتر نتوانست با موفقیت توییتر برای مک را پشتیبانی کند. در نتیجه قابلیت‌هایی که در پلتفرم‌های دیگر استاندارد محسوب می‌شدند ماه‌ها طول می‌کشید تا به توییتر مک برسد.

توییتر به کاربران توییتر روی مک توصیه کرده که از سایت Twitter.com استفاده کرده است. درحالی که این تغییر از نظر توییتر ایده‌ی خوبی است کاربران حرفه‌ای از استفاده از توییتر روی وب خوشحال نخواهند شد و یک اپلیکیشن شخص ثالث را ترجیح خواهند داد.

با این حال شاید این موضوع افراد زیادی را نا امید نکند. توییتر روی مک روی اپ استور رتبه بندی 1.7 از 5 داشت که نشان می‌دهد در بین کاربران خیلی طرفدار نداشته است. در مقایسه اپلیکیشن Twitterrific دارای رتبه بندی 3.9 از 5 و Tweetbot دارای رتبه بندی 4 از پنج است.

بیشتر کاربران توییتر اپلیکیشن موبایل را ترجیح می‌دهند و کاربران دیگر از اپلیکیشن‌هایی مثل Tweetbot یا Twitterrific استفاده می‌کنند. در نتیجه به احتمال زیاد تنها افراد کمی از حذف شدن اپلیکیشن توییتر روی مک ناراحت خواهند شد.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر