نسل دوم ایرپاد با قابلیت‌های جدید در راه است

نسل دوم ایرپاد با قابلیت‌های جدید در راه است

نسل دوم هدفون‌های وایرلس ایرپاد اپل در راه است. قابلیت‌های جدیدی به این ایرپاد اپل 2018 اضافه خواهد شد.

یکی از کارهایی که اپل مدام انجام می‌دهد تولید نسخه‌های جدید محصولاتش است و حال به نظر می‌رسد که نسخه‌ی جدید ایرپاد اپل نیز در راه است. 
شایعات مبنی بر آن است که شرکت اپل در حال ساخت ایرپاد 2018 است. نسخه‌ی اولیه ایرپاد با این که با نظرات منفی از طرف منتقدان مواجه شد اما فروش بسیار خوبی داشت، آنقدر که شرکت اپل تصمیم گرفت این هدفون‌های وایرلس خود را ارتقا بخشد. 


نسل دوم ایرپاد اپل در سال 2018 منتشر خواهد شد

سایت Bloomberg اعلام کرده که شرکت اپل درحال کار کردن روی ارتقای هدفون‌های وایرلس ایرپاد است. اولین تغییر در تراشه‌ی وایرلس این محصول است. ایرپادها خیلی خوب اتصال بلوتوث را می‌یابند اما همیشه جا برای پیشرفت هست. اپل قصد دارد از تراشه‌ی W2 اپل واچ استفاده کند. 
دومین تغییر  استفاده از سیری تنها با فرمان صوتی است. در حال حاضر برای استفاده از دستیار هوشمند خود باید به هدفون ضربه بزنید تا فعال شود اما در نسل دوم ایرپاد، سیری تنها با فرمان صوتی کار می‌کند. 
در نهایت، بلومبرگ اعلام کرده است که نسل سوم ایرپاد اپل که در سال 2019 منتشر می‌شود ضدآب خواهد بود. البته ضدآب بودن به این معنی نیست که می‌توانید آن را به استخر ببرید اما می‌توانید در یک روز بارانی بدون نگرانی از آن استفاده کنید. 
اپل با ساخت ایرپاد ریسک بزرگی کرد که جواب هم داد و عجیب نیست که حال قصد داشته باشد نسخه‌ی جدید آن را وارد بازار کند. اضافه کردن قابلیت دسترسی به سیری بدون نیاز به دست افراد زیادی را وسوسه می‌کند که هدفون خود را ارتقا دهند. 

خرید ایرپاد اپل در شهر فافا

 

 

به روز رسانی: 1 فروردین 98

ایرپاد 2 یا همان ایرپاد نسل دوم امروز رسما رونمایی شد. بررسی ایرپاد نسل دوم؛ هدفون بی سیم جدید اپل با کیس شارژ بی سیم را ببینید.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر