انتشار یک S Mode جدید برای ویندوز 10 در سال 2019

انتشار یک S Mode جدید برای ویندوز 10 در سال 2019

مایکروسافت اعلام کرد که در سال 2019 یک حالت اس جدید برای ویندوز 10 منتشر خواهد کرد.

مایکروسافت اعلام کرده که قصد دارد ویندوز 10 اس را از یک سیستم عامل خاص به یک «S Mode» را در سال آینده برای نسخه‌های ویندوز منتشر کند. درحالی که این خبر ماه پیش منتشر شده بود اما سرپرست مایکروسافت، جو بلفیور امروز آن را در توییتر خود تایید کرد.  او گفت که «10S» سال آینده یک حالت از نسخه‌های موجود خواهد بود و نه یک نسخه‌ی جدا از ویندوز. 
S Mode جدید هر کپی از ویندوز 10 را قفل کرده و تنها اپلیکیشن‌های مایکروسافت استور را اجرا می‌کند و دقیقاً مشابه سیستم عامل ویندوز 10 اس عمل خواهد کرد. مایکروسافت در حال ساخت یک S Mode جدید برای ویندوز10 Home، Pro و Enterprise است. 
درضمن گفته می‌شود که مایکروسافت قصد دارد به کاربران ویندوز 10 Home این امکان را بدهد که S Mode را به رایگان غیرفعال کنند اما مشتریان ویندوز 10 Pro که S Mode را روی دستگاه خود دارند باید 50 دلار بپردازند تا بتوانند به نسخه‌ی اصلی ویندوز 10 Pro دسترسی داشته باشند. البته مایکروسافت هنوز چیزی را تایید نکرده است. 
مایکروسافت باید درمورد این اقدام خود حواسش را جمع کند. چرا که اگر بعضی از کامپیوترهای شخصی که به صورت پیش فرض با S Mode فروخته شوند ممکن است مشکلاتی را برای کاربرانشان ایجاد کنند. مایکروسافت باید خیلی دقیق درمورد این که چه دستگاه‌هایی با این قابلیت به فروش می‌رسند به مشتریان خود توضیح دهد.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر