آواتارهای جدید ایکس باکس وان لایو فروردین ماه منتشر خواهد شد

آواتارهای جدید ایکس باکس وان لایو فروردین ماه منتشر خواهد شد

آواتارهای ایکس باکس لایو (Xbox live) قابلیت شخصی سازی بسیار بالایی دارند و در فروردین ماه امسال منتشر خواهند شد.

مایکروسافت در حال آزمایش آواتارهای جدید ایکس باکس لایو پیش از انتشار آن‌ها در فروردین ماه است. 
آواتارهای ایکس باکس لایو در ابتدا در E3 در سال 2017 معرفی شدندو قرار بود که تا آخر همان سال برای کاربران ویندوز10 منتشر شوند اما متاسفانه شهریور ماه این شرکت اعلام کرد که در سال 2018 منتشر خواهد شد. 
اعلام شده که این ماه مشترکین Xbox Alpha Insiders به پیش نمایش آن‌ها دسترسی خواهند داشت. 
با وجود گزینه‌ها بسیار زیاد برای شخصی سازی این آواتارها چیزی بین Sims وNintendo Miis خواهند بود. کاربران می‌توانند آواتارهایی بسازند که دقیقاً بیانگر شخصیت و ظاهر آن‌هاست.
شما می‌توانید نوع هیکل، رنگ پوست، جنسیت و لباس انتخاب کرده و چیزهایی به آن اضافه کنید که دوست دارید. درضمن همه‌ی گزینه‌ها برای هردو جنسیت وجود داشته و شما هیچ محدودیتی نخواهید داشت. 
مایکروسافت قصد دارد سیستم جدید آواتار را به داشبورد ایکس باکس نیز ببرد و کاربران روی صفحه نمایش خانگی خود به آن دسترسی خواهند داشت. 
درضمن در اردیبهشت ماه یک آواتار استور ساخته خواهد شد که کاربران ایکس باکس لایو می‌توانند از آنجا چیزهایی مثل لباس برای شخصی سازی آواتار خود بخرند. 
درحالی که خریدها در ابتدا فقط برای کاربران مایکروسافت ممکن خواهد بود اما در آینده توسعه گران شخص ثالث می‌توانند لباس‌ها و موارد خودشان را در این فروشگاه دیجیتالی به فروش برسانند. از آنجایی که آواتارها در موتور Unity ساخته شده‌اند ساخت گزینه‌های جدید کار ساده‌ای خواهد بود. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر