گوگل نام Android Wear را تغییر داد

گوگل نام Android Wear را تغییر داد

شرکت گوگل به دلایلی نام AndroidWear را به WearOS تغییر داد.

این روزها گوشی‌های هوشمند اندروید در سرخط خبرها قرار داشته اند اما این بار قابلیت‌های جدید نرم افزار و یا سخت افزار جدید به آن اضافه نشده است بلکه شرکت گوگل نام پلتفرم ساعت‌های هوشمند خود را تغییر داده است. دیگر نام این دستگاه‌ها Android Wear نیست. شرکت گوگل نام این پلتفرم را به  Wear OS تغییر داده است. 
البته این حرکت گوگل منطقی است: بنا به گزارش گوگل، یکی از سه ساعت‌های Android Wear با یک آیفون جفت هستند درنتیجه حذف نام اندروید از اسم این سیستم عامل می‎تواند باعث افزایش تعداد کاربران شود. درضمن گوگل در حال حذف نام «اندروید» از محصولاتش است. ( برای مثال نام Android Pay به Google Pay تغییر کرده است.) 
این تغییر هیچ تاثیری روی طراحی و قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند گوگل نخواهد داشت. حتی لوگو آن نیز تغییر چندانی نخواهد داشت. دستگاه‌های  Wear OS نسبت به برندهای مد مانند فسیل، مووادو و مایکل کورس برتری دارد چرا که این شرکت‌ها اولیت‌هایی متفاوت با شرکت‌های تکنولوژی دارند و به جای استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها این شرکت‌ها بیشتر روی طراحی متمرکز هستند . ساعت هوشمند فالستر شرکت اسکاگن بسیار زیبا و راحت است اما تکنولوژی آن نسبت به ساعت‌های هوشمند اندروید سه سال پیش هم عقب‌تر است. 
تا چند ماه دیگر در کنفرانس توسعه دهندگان I/O جزئیات بیشتری درمورد Wear OS خواهیم فهمید. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر