فیسبوک به طور موقتی نمی‌گذارد اپلیکیشن‌های جدید وارد پلتفرم آن شوند

فیسبوک به طور موقتی نمی‌گذارد اپلیکیشن‌های جدید وارد پلتفرم آن شوند

هفته‌ی پیش فیسبوک روند بررسی اپلیکیشن‌ها را متوقف کرد تا تغییرات جدیدی را در پلتفرم خود ایجاد کند. این اتفاق پس از رسوایی دزدی اطلاعات کمبریج آنالیتیکا دو هفته پیش رخ داد. در این اتفاق اطلاعات حدود 50 میلیون کاربر فیسبوک توسط یک اپلیکیشن شخص ثالث دزدیده و از اطلاعات آن‌ها سوء استفاده شده بود. هفته‌ی پیش فیسبوک گفت که فقط تعداد توسعه‌گران محدودی از حالا به بعد اجازه‌ی دسترسی به اطلاعات کاربران را خواهند داشت. 
حال فیسبوک پس از این که یک اپلیکیشن شخص ثالث به نام thisisyourdigitallife اطلاعات را دزدیده و بدون نظارت فیبسوک آن را فروخته است در حال تغییر ارزش‌ها و قوانین خود است. معاون رئیس مشارکت فیسبوک گفت که برای کسب اعتماد دوباره‌ی کاربران ما تغییراتی در پلتفرم خود ایجاد خواهیم کرد. ما می‌دانیم که این تغییرات ساده نیست اما معتقدیم که به کسب دوباره‌ی اعتماد کاربران کمک خواهد کرد. 
او همچنین جزئیات این تغییرات را نیز افشا کرد: بررسی عمیق پلتفرم از جمله تحقیق درمورد هر اپلیکیشنی که فعالیت‌های آن مشکوک است و همچنین اطلاع رسانی به کاربران در صورتی که اپلیکیشنی که آن‌ها به آن اجازه‌ی دسترسی داده‌اند در بین آن‌ها بوده است. 

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر