چرا نباید قابلیت «Do Not Disturb » آیفون را نادیده بگیریم؟

چرا نباید قابلیت «Do Not Disturb » آیفون را نادیده بگیریم؟

آیا دریافت نوتیفیکیشن هنگامی که در حال کار کردن با آیفون یا آیپد خود هستید حواستان را پرت می‌کند؟ آیا از گوشی خود به عنوان هشدار استفاده می‌کنید و نمی‌خواهید نوتیفیکیشن‌های غیر مهم شما را بیدار کنند؟ آیفون یک راه حل برای این مشکل دارد: حالت Do Not Disturb. 
زمانی که حالت Do Not Disturb فعال است همه‌ی تماس‌ها و دیگر هشدارهایی که دریافت می‌کنید بدون صدا خواهند بود. برای این که به راحتی حالت Do Not Disturb را فعال کنید باید به Control Center بروید. برای فعال کردن آن آیکون هلال ماه را لمس کنید. 
برای این کار به  Settings > Do Not Disturb بروید. در این قسمت می‌توانید حالت Do Not Disturb را فعال کنید. وقتی که فعال شد یک هلال ماه در گوشه‌ی سمت بالای گوشی شما ظاهر می‌شود. 
برای فعال کردن Do Not Disturb به صورت خودکار اسلایدر Scheduled را فعال کنید. این روش برای زمان‌هایی که خواب هستید بسیار پرکاربرد است. 

iphone


زیر تیتر Silence می‌توانید انتخاب کنید که نوتیفیکیشن‌های گوشی شما همیشه ساکت باشد نه تنها زمانی که گوشی شما قفل است. 
برای انتخاب استثنا برای کسانی که هنوز هم می‌توانند با شما تماس بگیرند از گزینه‌ی Allow Calls From استفاده کنید. شما می‌توانید از بین Everyone یا همه، No One یا هیچ کس، Favorites یا مورد علاقه‌ها و یا دیگر گروه‌هایی که ساخته‌اید یکی را انتخاب کنید. 
اگر گزینه‌ی  Repeated Calls را فعال کنید اگر کسی بیش از دو بار در کمتر از سه دقیقه با شما تماس بگیرد صدای زنگ تماسش را می‌شنوید.
با قابلیت Do Not Disturb می‎توانید کنترل کنید که چه زمانی گوشی شما درمورد تماس بقیه به شما خبر دهد. شما می‌توانید تماس‌های غیر مهم را غیرفعال کرده و تماس‌های مهم را دریافت کنید. 
درضمن Do Not Disturb قابلیت‌های دیگری نیز دارد. برای مثال می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که هنگام رانندگی همیشه فعال شود و به صورت خودکار به پیام مخاطبین محبوب شما پاسخ دهد. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر