اضافه شدن قابلیت چت و تماس ویدئویی گروهی به اسنپ چت

اضافه شدن قابلیت چت و تماس ویدئویی گروهی به اسنپ چت

اسنپ چت قابلیت تماس و چت گروهی را به پلت فرم خوداضافه کرد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید به صورت همزمان با 16 نفر تماس ویدئویی و با 32 نفر تماس صوتی داشته باشید. البته این قابلیتی است که اپلیکیشن‌های دیگر پیش از این به آن دست پیدا کرده بودند و به نظر می‌رسد که اسنپ چت جا مانده بوده است. 
اسنپ چت تا به حال سال خیلی خوبی نداشته است. چرا که آپدیت جدیدش بسیاری از کاربران را ناراحت کرد و وقتی که کایلی جنر، ستاره‌ی معروف اسنپ چت گفت که دیگر این پلتفرم را دوست ندارد قیمت سهام آن به شدت افت کرد. با این حال اسنپ چت هنوز هم به راه خود پیش می‌رود. 
جدیدترین قابلیت اضافه شده به اسنپ چت قابلیت تماس‌های گروهی است. شما می‌توانید با 16 نفر تماس ویدئویی برقرار کنید اما اگر تعدادتان بیشتر از آن شد باید از تماس صوتی استفاده کنید که امکان صحبت کردن با 32 نفر را فراهم می‌کند. 
برای شروع چت ویدئویی گروهی وارد چت گروهی شده و آیکون ویدئو را لمس کنید. کسانی که در چت گروهی هستند یک نوتیفیکیشن دریافت می‌کنند که آن‌ها را به چت دعوت کرده است. آن‎ها می‌توانند انتخاب کنند که با شما تماس ویدئویی داشته باشند یا خیر. 
شما همچنین با لمس کردن آیکون گوشی تلفن می‌توانید تماس صوتی برقرار کنید. درضمن کاربران می‌توانند انتخاب کنند که تماس ویدئویی باشد یا صوتی. 
چت ویدئویی گروهی از این هفته منتشر خواهد شد. دو سال پیش همین موقع اسنپ چت قابلیت تماس صوتی و تماس ویدئویی فرد به فرد را معرفی کرد. 
شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام رسان روز به روز بیشتر به هم شبیه می‌شوند. هر اپلیکیشن موفق در ابتدا قابلیت‌های خاص و پس از مدتی قابلیت‌های مشابه دیگر رقیبانش را ارائه می‌دهد. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر