یک نسخه‌ی جدید جیمیل در راه است

یک نسخه‌ی جدید جیمیل در راه است

گوگل اعلام کرد که به زودی یک نسخه‌ی جدید جیمیل وب منتشر خواهد شد.

گوگل برای وب مدت‌هاست که آپدیت نشده است. اما گوگل در چند ماه گذشته در حال توسعه‌ی آن بوده و حال اعلام کرده که به زودی تغییرات اساسی در آن داده می‌شود. 

گوگل اخیراً به مدیران G Suite یک ایمیل داده و به آن‌ها گفته که یک نسخه‌ی جدید جیمیل در حال ساخت است. این طراحی جدید تا چند هفته‌ی دیگر به صورت رسمی معرفی می‌شود. همچنین مشتریان G Suite نیز دعوت می‌شوند که به برنامه‌ی Early Adopter Program بپیوندند. 

در Early Adopter Program طراحی جدیدی برای رابط کاربری جیمیل وب و همچنین قابلیت‌های جدیدی نیز معرفی می‌شود. پس از مدتی این تغییرات برای حساب‌های کاربری جیمیل شخصی نیز به کار برده می‌شوند. 

گوگل می‌گوید که این قابلیت‌ها به جیمیل اضافه می‌شوند: 

  • یک ظاهر زیبا برای جیمیل روی وب 
  • دسترسی زودهنگام به اپلیکیشن‌های G Suite
  • قابلیت Smart Reply که هم اکنون روی اپلیکیشن موبایل موجود است
  • قابلیت تعویق ایمیل‌ها 
  • پشتیبانی آفلاین

به گزارش TechCrunch چند وقت پیش یکی از کارمندان گوگل در حال آزمایش طراحی جدید در وسایل نقلیه عمومی بوده است. بنا به گفته‌ی شاهدین طراحی جدید چیزی بین جیمیل و اینباکس (Inbox) است. هنوز صحت این گفته تایید نشده اما بی شک گوگل از طراحی متریال برای طرح جدید جیمیل استفاده کرده است. 

گوگل قول داده که جزئیات بیشتری را در وبلاگ G Suite Update منتشر کند. 

از آنجایی که بیشتر ما این روزها روی گوشی‌هایمان ایمیل چک می‎‌کنیم این شرکت تصمیم گرفته که نسخه‌ی وب را بیشتر به نسخه‌ی موبایل شبیه کند. البته این طراحی جدید فراتر از ظاهر رفته و قابلیت‌هایی را به این پلتفرم اضافه می‌کند که بسیاری از کاربران منتظر آن بوده‌اند.

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Shahram Vakili

شنبه, 22 اردیبهشت 1397

به نظر من خوب است امیدوارم وبه همین شکل ادامه پیدا کند‌

پاسخ

ثبت نظر