کنسول جدید شرکت سگا، Mega Drive Mini به زودی وارد بازار خواهد شد

کنسول جدید شرکت سگا، Mega Drive Mini به زودی وارد بازار خواهد شد

شرکت سگا به زودی کنسول کلاسیک جدید خود را منتشر خواهد کرد.

سگا نیز مانند شرکت نینتندو به ساخت کنسول‌های نوستالژیک کوچک روی آورده است. این شرکت در مراسم Sega Fes2018  اعلام کرد که به زودی نسخه‌ی مینیاتوری Mega Drive را منتشر خواهد کرد. این شرکت همچنین گفت که چند بازی کلاسیک نیز برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر می‌کند. 
سگا گفت که  Mega Drive Mini در سی‌امین سالگرد کنسول  Mega Drive منتشر می‌شود که حاوی تعدادی از بازی‌های کلاسیک خواهد بود. این شرکت پیش از این با شرکت AtGames (که کنسول‌های قدیمی آتاری را بازسازی می‌کرد) برای ساخت محصولات Genesis از جمله Sega Genesis Flashback همکاری داشته است. AtGames در فیسبوک خود اعلام کرده بود که در Mega Drive Mini از سخت افزار ساخت این شرکت استفاده شده است. 
این دستگاه شبیه به کنسول‌های محبوب NES Classic و SNES Classic است که توسط آن کاربران می‌توانند چندین بازی نوستالژیک را که در کنسول قرار دارد بازی کنند. این دستگاه در ابتدا در ژاپن منتشر می‌شود و هنوز گفته نشده شامل چه بازی‌هایی خواهد بود. 
شرکت سگا Mega Drive را در تاریخ 7 آبان 1367 در ژاپن و 23 مرداد 1368 در امریکا منتشر کرد که در زمان خود در سراسر دنیا 30 میلیون کنسول فروخته شد. 
این شرکت همچنین یک سری بازی کلاسیک را برای دستگاه‌های iOS و اندروید و همچنین سوئیچ منتشر کرده است. سگا همچنین اعلام کرده که پانزده بازی از جمله Sonic the Hedgehog, Phantasy Star و Thunder Force4 نیز تابستان امسال منتشر خواهند شد. 

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر