چرا آپدیت کریتور بهاره با تاخیر مواجه شده است؟

چرا آپدیت کریتور بهاره با تاخیر مواجه شده است؟

مایکروسافت توضیح داد که چرا آپدیت کریتور بهاره که قرار بود 21 فروردین منتشر شود با تاخیر مواجه شد.

همه‌ی ما وقتی که فهمیدیم آپدیت کریتور بهاره‌ی مایکروسافت با تاخیر منتشر می‌شود بسیار ناامید شدیم اما کنجکاو شدیم بدانیم که چه چیزی باعث شده که این آپدیت مهم با تاخیر مواجه شود. حال شرکت مایکروسافت پاسخ به این سوال را داده است.

پيشنهاد فيسيت : عرضه آپدیت بهاره ویندوز 10 به دلیل باگ امنیتی به تعویق افتاد

پیشنهاد فیسیت : نحوه نصب نسخه ازمایشی و زودهنگام آپدیت بهاره ویندوز 10 


در یک پست وبلاگ درمورد اعلام تاریخ انتشار Windows 10 Insider Preview Build 17134، دونا سارکر که در مایکروسافت کار می‌کند گفت که Build 17133 با مشکلاتی جدی رو‌به‌رو بود که باید تعمیر می‌شدند. این مشکلات می‌توانست باعث شود که کاربر بیشتر با صفحه‌ی آبی مرگ (BSOD) مواجه شود. 
Build 17133 نامی است که مایکروسافت روی آپدیت کریتور بهاره گذاشته است که قرار بود در تاریخ 21 فروردین منتشر شود و هنوز به صورت رسمی نام گذاری نشده است. 

صفحه‌ی آبی مرگ

صفحه آبی مرگ


به نظر می‌رسد که مایکروسافت کار درستی انجام داده که به خاطر وجود صفحه‌ی آبی مرگ، که در آن صفحه نمایش به رنگ آبی در می‌آید و ویندوز دیگر پاسخگو نیست انتشار آپدیت را به تعویق انداخته است. 
البته شما هنوز هم می‌توانید آپدیت کریتور بهاره ویندوز 10 را زودتر از زمان موعد دانلود و نصب کنید. اگر این کار را کرده‌اید یک خبر خوب برای شما داریم. با انتشار Insider Preview Build 17134 که برای کاربران Windows Insider موجود است مایکروسافت این مشکلات موجود را حل خواهد کرد. 
این که مایکروسافت تعمیرات را به صورت جداگانه در یک پچ قرار داده (17134 قابلیت‌های جدیدی ندارد) و صبر نکرده تا یک آپدیت بزرگ‌تر در آینده منتشر کند نشان می‌دهد که چقدر مشکل را جدی گرفته‌اند. درضمن نشان می‌دهد که به زودی شاهد انتشار آپدیت کریتور بهاره هستیم. 
برای نصب آپیت اپلیکیشن تنظیمات را باز کرده و به Update & Security بروید. سپس روی Check for updates کلیک کنید. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر