گوگل مپس از مکان‌های دیدنی و معروف برای مسیریابی استفاده می‌کند

گوگل مپس از مکان‌های دیدنی و معروف برای مسیریابی استفاده می‌کند

قابلیتی به گوگل مپس اضافه شده که به جای نام خیابان و مسافت از مکان‌های مشهور برای یافتن مسیر استفاده می‌کند.

گوگل در حال یافتن راهی برای تغییر نحوه‌ی مسیریابی گوگل مپس است. از حالا به بعد گوگل مپس از روش‌هایی استفاده خواهد کرد که یک انسان واقعی به آن روش مسیرها را می‌یابد: استفاده از مکان‌های معروف و دیدنی. 
به لطف گوشی‌های هوشمند به احتمال زیاد خیلی وقت است که کسی از شما آدرس جایی را نپرسیده است. اما زمانی که کسی از شما آدرس می‌پرسد به احتمال زیاد برای آدرس دادن از مکان‌های معروف و دیدنی به عنوان نشانه استفاده می‌کنید. 
گوگل مپس و دیگر پلتفرم‌های جی‌پی‌اس در حال حاضر این کار را نمی‌کنند. در عوض از ترکیبی از فاصله و نام خیابان‌ها استفاده می‌کنند. این موضوع ممکن است باعث شود که یک مسیر را اشتباه بروید، به خصوص اگر حواستان پرت شود. در نتیجه گوگل در حال آزمایش یک راه جدید است. 
بعضی از کاربران گفته‌اند که گوگل مپس گاهی اوقات هنگام آدرس دادن از نام مکان‌ها استفاده می‌کنند. این مکان‌ها شامل نام رستوران‌های فست فود می‌شود. 
گوگل هنوز هیچ تبلیغی برای این قابلیت نکرده و آن را در بین آخرین آپدیت‌ها قرار نداده است و این احتمال وجود دارد که چون هنوز در مرحله‌ی آزمایش است این کار را نکرده است. 
این قابلیت هنوز در مرحله‌ی آزمایش قرار دارد و نشان می‌دهد که گوگل در حال تلاش برای یافتن راه‌هایی برای یافتن مسیر شبیه به یک انسان واقعی است. 
این روش به رانندگان کمک می‌کند راحت‌تر مسیرها را بیابند. درضمن می‌تواند باعث شود که وابستگی ما به ابزارهای مسیریاب نیز کاهش یابد. در حال حاضر ما خیلی کورکورانه مسیر گفته شده را دنبال می‌کنیم به این روش دوباره به اطراف خود دقت بیشتری خواهیم کرد. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر