Grasshopper اپلیکیشنی برای یادگیری جاوا اسکریپت از طریق بازی

Grasshopper اپلیکیشنی برای یادگیری جاوا اسکریپت از طریق بازی

با اپلیکیشن Grasshopper زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت را با بازی بیاموزید.

گوگل اخیراً اپلیکیشنی را به نام Grasshopper منتشر کرده است که به شما یاد می‌دهد از طریق یک سری بازی‌های جذاب زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت را بیاموزید. هدف از اپلیکیشن این است که از آنجایی که برنامه نویسی روز به روز مهم‌تر می‌شود بتوان کدنویسی را ساده‌تر و جذاب‌تر آموخت. 
این اپلیکیشن از طریق یک سری پازل و کوئیز به شما درس‌هایی را یاد می‌دهد. در نتیجه می‌توانید در زمان‌های بیکاری خود سری هم به این اپلیکیشن بزنید. تنها کافی است با حساب کاربری گوگل خود وارد شوید. سپس یک سری مفهوم برنامه نویسی پایه به شما آموزش داده شده و تمرین‌ها شروع می‌شوند. هرچه بیشتر پیش بروید تمرین‌ها دشوارتر می‌شوند. درضمن این اپلیکیشن از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید در زمان‌های خاص به شما یادآوری شود که باید درس بگیرید و یا خیر. 
Grasshopper درس‌های خود را با مسائل اساسی مثل توابع، متغیرها و رشته‌ها شروع می‌کند. هرگاه که یک مفهوم جدید به شما آموخت چندین پازل برای تمرین به شما می‌دهد. برای مثال یک پازل که برای درک مفهوم شکل‌هاست است به شما می‌گوید که پرچم فرانسه را بسازید. سپس به شما نشان می‌دهد که راه حل چگونه است. سپس در قسمت پایین یک فضا وجود دارد که شما می‌توانید بلوک‌های کد را لمس کنید تا آن را بسازید. 
یک بخش جوایز و دستاوردها نیز موجود است که در آن می‌توانید ببینید که چه مفاهیمی را آموخته‌اید، از کدام کلیدهای جاوا اسکریپت استفاده کرده‌اید و چند روز را صرف یادگیری برنامه نویسی کرده‌اید. 
در حالی که گروه توسعه دهندگان گفته‌اند که قصد اضافه کردن درس‌ها را دارند اما به نظر نمی‌رسد که قصد داشته باشند زبان‌های دیگری را به آن اضافه کنند. در این سایت ذکر شده که 70 درصد توسعه دندگان حرفه‌ای از زبان جاوا اسکریپت استفاده می‌کنند و Grasshopper برای آموزش مفاهیم اساسی برنامه نویسی استفاده می‌کند که تقریباً در همه‌ی زبان‌های برنامه نویسی مشترک است. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ir21

شنبه, 01 اردیبهشت 1397

ای پی ایران بلاکه! در این صورت بایستی فیلکُش روشن کنید به جیمیل وصل کنید! بعد از اون خاموش کنید و به ادامه آموزشتون بپردازید

پاسخ

ثبت نظر