گوشی‌های Moto G6 آپدیت اندروید P را دریافت می‌کنند

گوشی‌های Moto G6 آپدیت اندروید P را دریافت می‌کنند

گوشی‌های مدل بالای سری Moto G6، از جمله Moto G6، Moto G6 Play و Moto G6 Plus هرگاه که سیستم عامل اندروید P منتشر شود آن را دریافت خواهند کرد. با این حال به نظر می‌رسد که گوشی‌های Moto E5 و Moto E5 Plus از ندروید 8.0 رورئو فراتر نخواهند رفت. 
شرکت موتورولا هر 60 تا 90 روز گوشی‌های خود را آپدیت نرم‌افزاری و امنیتی می‌کند در نتیجه پس از انتشار این سیستم عامل برای گوشی‌های موتورولا تا حداکثر 90 روز آن را دریافت خواهید کرد البته ممکن است این شرکت برنامه‌های خود را تغییر دهد. 
گوشی‌های Moto G6 عملکردی بسیار بالا و قیمتی مناسب دارند اما اگر قصد خرید این گوشی را دارید باید زمان آپدیت آن را نیز در نظر بگیرید. 
گوگل آپدیت اپلیکیشن‌های اصلی خود را از آپدیت اصلی جدا کرده است اما چیزی که ما تا به حال می‌دانیم این است که اندروید P ظاهری بسیار زیبا دارد، طراحی صفحه نمایش‌های جدید و دوربین دوگانه‌ی بسیار قوی را نیز پشتیبانی می‌کند. 
اندروید P تابستان امسال برای گوشی‌های گوگل پیکسل منتشر خواهد شد اما معلوم نیست که چه زمانی برای گوشی‌های Moto G6 منتشر می‌شود. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر