مایکروسافت نیز ایموجی اسلحه را حذف کرد

مایکروسافت نیز ایموجی اسلحه را حذف کرد

شرکت مایکروسافت نیز مانند دیگر پلتفرم‌ها ایموجی اسلحه را با آب پاس جایگزین کرد.

گوگل و فیسبوک هردو اعلام کردند که ایموجی اسلحه را حذف کرده‌اند و برای مدتی فیسبوک تنها پلتفرم بزرگی بود که یک ایموجی اسلحه واقعی داشت. مایکروسافت دیروز اعلام کرد که آن‌ها نیز ایموجی اسلحه را حذف کردند. مایکروسافت در توییتر خود نوشت :« ما در حال تکامل ایموجی‌های خود هستیم تا ارزش‌هایمان را نشان دهیم.» این شرکت یک اسلحه آب پاش را جایگزین ایموجی اسلحه خود کرده است. 
اپل، واتس اپ، سامسونگ و توییتر همه در سال‌های اخیر ایموجی خود را به چیز دیگری تغییر داده‌اند، اما مایکروسافت در سال 2016 این ایموجی را که یک اسلحه فضایی بود به یک اسلحه واقعی تغییر داد. پس از فجایع اخیر امریکا که به خاطر آزاد بودن قانون اسلحه اتفاق افتاد قابل درک است که مایکروسافت نخواهد تنها پلتفرمی باشد که ایموجی اسلحه را حفظ می‌کند. هنوز مشخص نیست که مایکروسافت چه زمانی این تغییر را در ویندوز10 ایجاد می‌کند اما این اتفاق به زودی خواهد افتاد. 

emoji

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر