اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت‌های جدید برای استوری

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت‌های جدید برای استوری

به زودی قابلیتی به اینستاگرام اضافه می‌شود که می‌توانید بدون این که آن‌ها را آنفالو کنید دیگر پست‌هایشان را در صفحه‌ی فید خود نبینید.

آیا دوستانی دارید که مدام از زندگی روزانه‌ی خود عکس می‌گذارند؟ دوست ندارید عکس‌هایشان را ببینید اما نمی‌خواهید دلشان را بشکنید؟ به زودی قابلیتی به اینستاگرام اضافه می‌شود که می‌توانید بدون این که آن‌ها را آنفالو کنید دیگر پست‌هایشان را در صفحه‌ی فید خود نبینید. 
این قابلیت که شبیه به گزینه‌ی بی‌صدا کردن در توییتر کار می‌کند باعث می‌شود که شما بدون نیاز به آنفالو کردن یک فرد دیگر پست‌هایش را نبینید. 
البته این تنها قابلیتی نیست که به اینستاگرام اضافه خواهد شد. بلکه توسعه دهندگان این اپلیکیشن گفته‌اند که در حال آزمایش قابلیت تبدیل استوری‌های اینستاگرام به یک تقویم هستند، به این صورت که شما می‌توانید استوری‌های قبلی خود را که دیگر برای مخاطبین شما موجود نیست ببینید. 
علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت‌های در حال آزمایش حالت اسلوموشن برای استوری‌ها در کنار گزینه‌هایی مثل Boomerang, Focus و Rewind است. استوری‌ها یکی از محبوب‎ترین بخش‌های اپلیکیشن اینستاگرام هستند در نتیجه منطقی است که توسعه دهندگان بخواهند بیشتر روی این بخش سرمایه گذاری کنند. 
یکی دیگر از قابلیت‌هایی که به استوری‌های اینستاگرام اضافه خواهد شد امکان واکنش نشان دادن به آن‌هاست. در نتیجه شما می‌توانید به دوستان خود بگویید که چقدر پست آخرشان جذاب و یا کسل کننده بوده است. این قابلیت هم اکنون برای استوری‌های فیسبوک موجود است. 
ما هنوز نمی‌دانیم که این قابلیت‌ها چه زمانی برای همه منتشر می‌شود و یا این که کدام‌ها به صورت رسمی منتشر خواهند شد، اما به زودی شما را در جریان قرار خواهیم داد.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

boozineh

دوشنبه, 10 اردیبهشت 1397

لطفا نصب اینستاگرام در و یندوز7

پاسخ

ثبت نظر