چگونه نوار ناوبری اندروید را رنگی کنیم؟

چگونه نوار ناوبری اندروید را رنگی کنیم؟

شخصی سازی گوشی یکی از نقاط قوت گوشی‌های اندروید است. چه لانچر خود و یا بعضی از تنظیمات را عوض کنید و یا تنها پیش زمینه و زنگ گوشی را عوض کنید می‌توانید گوشی اندروید خود را جذاب کنید. 
یکی از چیزهایی که احتمالاً به ذهنتان خطور نکرده که می‌توانید شخصی سازی کنید نوار ناوبری است. نوار ناوبری یک نوار سیاه در پایین صفحه است که دکمه‌های Home، Back و Recents در آن قرار دارند. درحالی که برای تغییر رنگ نوار وضعیت باید گوشی خود را روت (root) کنید این کار برای تغییر نوار ناوبری نیاز نیست. 
شما به وسیله‌ی یک اپلیکیشن رایگان به نام Navbar Apps می‌توانید این کار را انجام دهید. آن را از گوگل پلی دانلود کرده و نصب کنید. وقتی این کار را کردید صفحه‌ی خانه را می‌بینید. نوار ناوبری خیلی سریع به رنگ سیاه درمی‌آید و شبیه به رنگ اپلیکیشن می‌شود. 

 

روی آیکون چرخ دنده در کنار Active App در صفحه‌ی خانه کلیک کنید تا رنگ مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید. 
اگر دوست دارید این نوار برای همه‌ی اپلیکیشن‌ها یکی باشد در صفحه‌ی خانه Static Color را انتخاب کنید. چرخ دنده را لمس کنید تا رنگ را انتخاب کنید. 
این اپلیکیشن قابلیت‌های دیگری نیز جز تغییر رنگ دارد. Battery percentage نوار ناوبری شما را به میزان باتری تغییر می‌دهد. با Image می‌توانید عکس مورد علاقه‌ی خود را در پیش زمینه بگذارید. Emojis به شما اجازه می‌دهد در نوار ناوبری خود ایموجی به کار ببرید. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ و كانال سروش ما با آيدي faceit_mag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر