انتشار طراحی جدید برای گوگل درایو

انتشار طراحی جدید برای گوگل درایو

گوگل یک رابط کاربری وب جدید برای گوگل درایو منتشر کرده است. این تغییر در ادامه‌ی طراحی جدید جیمیل منتشر شده اما از آن محسوس‌تر است. 
برعکس جیمیل جدید که تغییرات کابردی اساسی ایجاد کرده آپدیت درایو بیشتر ظاهری است. به همین دلیل این شرکت آن را با سروصدای کمتر در کنفرانس توسعه دهندگان Google IO معرفی کرده است. 
در این طراحی جدید دکمه‌ی ساخت اسناد جدید بزرگ‌تر شده و کلیک کردن روی آن نیز راحت‌تر شده است. 
اگر برای یک شرکت کار می‌کنید که یک لوگو خاص دارد می‌توانید کاری کنید که لوگو شما در بالای صفحه ظاهر شده و با G Suite نیز همخوان‌تر است.  
پیش زمینه‌ی صفحه نیز به جای توسی به رنگ سفید درآمده، عنوان‌ها از یک فونت جدید استفاده می‌کنند و آیکون‌های تنظیمات و کمک در کنار نوار جست‎وجو قرار گرفته‌اند.
این طراحی جدید فعلاً تنها برای کاربران Rapid Release منتشر شده و سایر کاربران آن را تا دو هفته‌ی دیگر دریافت خواهند کرد. 
برعکس آپدیت جیمیل شما نمی‌توانید طراحی جدید درایو را تغییر دهید. البته این موضوع خیلی مشکل ساز نخواهد بود. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ و كانال سروش ما با آيدي faceit_mag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر