با Wonder، رقیب اندرویدی نینتندو سوئیچ آشنا شوید

با Wonder، رقیب اندرویدی نینتندو سوئیچ آشنا شوید

شرکت واندر اعلام کرده که قصد دارد دستگاهی منتشر کند که هم گوشی و هم کنسول بازی است.

شرکت بازی Wonder در حال ساخت یک کنسول با استفاده از تکنولوژی گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های خانگی است. 
شرکت Wonder اعلام کرد که قصد دارد یک اکوسیستم سرگرمی برای گیمرهایی بسازد که عاشق تکنولوژی بسیار پیشرفته هستند. 
این شرکت قصد دارد گوشی‌های هوشمندی منتشر کند که سیستم عامل خودش، یعنی WonderOS را اجرا می‌کند. هنوز معلوم نیست که Wonder قصد دارد خودش این گوشی‌ها را بسازد و یا آن را به شرکت‌های معروف بسپارد. 
شرکت Wonder قصد دارد یک پکیج سخت افزاری به همراه سرویس اشتراک منتشر کند که شامل یک گوشی هوشمند می‌شود که می‌توان با آن تماس گرفت، اپلیکیشن‌ها را اجرا می‌کند و همه‌ی کارهایی که گوشی‌های هوشمند می‌کنند را انجام می‌دهد؛ اما داک مخصوص دارد که با وصل کردن آن به گوشی و اورکلاک کردن کارت گرافیک گوشی می‌توانید با آن بازی‌های حرفه‌ای انجام دهید. 
درضمن این دستگاه یک کنترل‌گر دارد که می‌توانید مانند نینتندو سوئیچ  با متصل کرده آن، گوشی را به یک کنسول بازی قابل حمل تبدیل کنید. این شرکت قصد دارد مجوز تعدادی از بازی‌های معروف موجود در بازار را گرفته و آن‌ها را برای دستگاه خود بهینه‌سازی کند. درضمن با این دستگاه می‌توانید به صورت آنلاین بازی کنید و ویدئو تماشا کنید و خیلی کارهای دیگر انجام دهید.
برای گیمرها کار بسیار سختی است که بتوانند با سیستم بازی خود یک اکوسیستم تشکیل دهند. ما باید تا سال 2019 صبر کنیم و ببینیم که شرکت Wonder می‌تواند چنین خواسته‌ای را برآورده کند یا خیر؛ اما به نظر می‌رسد این شرکت خیلی خوشبین است. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ و كانال سروش ما با آيدي faceit_mag@ همراه باشید. 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر