سامسونگ اعلام کرد که بیکس‌بای 2.0 همراه با گلکسی نوت9 منتشر خواهد شد

سامسونگ اعلام کرد که بیکس‌بای 2.0 همراه با گلکسی نوت9 منتشر خواهد شد

گوگل تایید کرد که دستیار هوشمند بیکس بای 2.0 همراه با گوشی پرچم دار بعدی این شرکت منتشر خواهد شد.

اوایل امسال گوگل گفت که نسل بعدی دستیار هوشمند بیکس‌بای همراه با گلکسی نوت9 منتشر خواهد شد و حال این موضوع را در مصاحبه‌ای با مجله  Korea Herald تایید کرده است. 
رئیس بخش تحقیقات این شرکت، گری جی لی گفت که بیکس‌بای 2.0 با پروسه‌ی زبان طبیعی پیشرفته صحبت می‌کند، در برابر نویز مقاوم است و سریع‌تر پاسخ می‌دهد. اگر قصد دارید بیکس‌بای را امتحان کنید بهتر است صبر کنید تا این نسخه منتشر شود. 
لی به طور مستقیم نام از گلکسی نوت 9 نامی نبرد اما گفت که دستیار دیجیتالی هوشمند پیشرفته همراه با گوشی پرچم دار بعدی سامسونگ در نیمه‌ی دوم سال 2018 منتشر خواهد شد. از آنجایی که سامسونگ گلکسی اس10 تا دی سال آینده منتشر نخواهد شد به احتمال زیاد منظور او سری نوت بوده است. 


بیکس‌بای 2.0 در مقابل بقیه 


سامسونگ روز به روز بیشتر روی محققان هوش مصنوعی خود سرمایه گذاری می‌کند و قصد دارد تا سال 2020 همه‌ی دستگاه‌های خود را به بیکس‌بای مجهز کند. این شرکت امسال بیکس‌بای را به تلویزیون‌های خود نیز متصل کرد اما هنوز شکاف بسیار زیادی بین اکوسیستم سامسونگ وجود دارد. 
بیکس‌بای 2.0 رقیبان بسیار زیادی دارد. سیری به صورت پیش‎فرض در macOS و iOS، کورتانا در کامپیوترهای ویندوز و موبایل‌ها موجود است. آمازون الکسا روز به روز هوشمندتر می‌شود و گوگل اسیستنت نیز این روزها به حدی پیش رفته که به رستوران زنگ زده و میز رزرو می‌کند. 
با وجود چالش پیش رو به نظر می‌رسد که سامسونگ برای سرمایه گذاری روی بیکس‌بای جدی است در نتیجه خواهیم دید که با انتشار گلکسی نوت9 که احتمالاً اوایل مرداد منتشر خواهد شد می‌بینیم که این دستیار هوشمند چه تغییراتی کرده است. به احتمال زیاد دستگاه‌های سامسونگ قدیمی‌تر نیز بیکس‌بای 2.0 را دریافت خواهد کرد.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر