Kingston از HyperX Savage DDR4 Memory خود رو نمایی می کند.

Kingston از HyperX Savage DDR4 Memory خود رو نمایی می کند.

که بخشی از مجموعه Kingston Technology Company به شمار می رود و در تجهیزات مربوط به حافظه ها نیز در کل دنیا صاحب سبک است ، این روزها از اجرای موفق حافظه HyperX Savage DDR4 خبر می دهد . HyperX Savage DDR4 با سرعت بالا و زمانبندی جالب خود نوعی عملکرد چند گانه ( multitasking ) کارآمد را ارائه می نماید که با سیستمی به مراتب پر سرعت تر ، خود را در زمره بهترین گزینه های پیش روی دوست داران حرفه ای بازی های کامپیوتری و اورکلاکر ها و کاربران ثابت سیستم ها قرار داده است و این اقشار می توانند با انتخاب سیستم مورد اشاره از امکانات فوق العاده آن بهره مند شوند .


HyperX Savage DDR4 با سرعت های تا حداکثر 3000MHz ، امکان ویرایش سریع تر فایل های ویدئویی ، اجرای فایل های سه بعدی و بازی های سنگین نیازمند گرافیک بالا را فراهم می نماید . پروفایل های پایه XMP برای پردازنده های Intel Core i5 و Intel Core i7 بهینه شده اند و با این سیستم ها سازگار می باشند ، درست مانند وضعیتی که Z170 با چیپست های سری 100 و X99 دارد و کاربران را قادر می سازد تا به راحتی و تنها با انتخاب پروفایل حافظه و بدون هیچ تغییر و تنظیم در BIOS اورکلاک نمایند . Savage DDR4 در مقیاس های کوچک و کیت های حداکثر 64 گیگا بایتی ، خیلی آرام و در حدود 1.2V به اجرا در می آید و در حالت بیشینه به 1.35V می رسد که در این حالت نیز مصرف آن از DDR3 به مراتب کمتر است.
Lawrence Yang مدیر تجاری HyperX در سخنانی گفته است : " بسیار خوشحال و هیجان زده هستیم که در حال معرفی این سیستم پر سرعت و کم مصرف حافظه برای دوست داران بازی های کامپیوتری و همچنین سایر افراد مشتاق تجربه بالاترین میزان عملکرد سیستم ها می باشیم " . وی همچنین در ادامه سخنان خود گفته است : " HyperX Savage DDR4 عملکردی نوین و کاملا برجسته را برای کاربران و مشتریان خود ارائه خواهد نمود و با وجود آلومینیوم سخت و نامتقارن ، تعدیل کننده دما و همگام سازی و تکمیل نمای برجسته PCB سیاه برای ارتقاء همه انواع سیستم ها متناسب خواهد بود " .
HyperX Savage DDR4 دارای پشتوانه هایی مانند گارانتی مادام العمر ، پشتیبانی فنی رایگان و اعتبار معتبر Kingston می باشد .
HyperX محصولی با عملکرد بسیار مطلوب از بخش Kingston Technology می باشد که شامل حافظه DDR4 و DDR3 ، SSD ها ، درایور های USB Flash و هدست ها و پد های ماوس می باشد . سیستم HyperX به خاطر کیفیت و نو آوری و عملکرد مطلوب خود در سراسر دنیا مورد توجه همه واقع شده است و به همین خاطر نیز توسط دوست داران بازی و اورکلاکر ها و مشتاقان خود مورد انتخاب واقع شده است . HyperX نسبت به eSport ها نیز تعهد دارد و از بیست تیم در سطح جهانی حمایت و پشتیبانی مالی می نماید و نیز حامی اصلی Intel Extreme Masters هم می باشد . HyperX را می توان در بسیاری از برنامه ها مانند Brasil Game Show ، China Joy ، Ggamescom و PAX نیز مشاهده نمود .
خصوصیات و مولفه های HyperX Savage DDR4 :
•    ظرفیت ها : 4 تا 8 گیگا بایت حافظه در مدل تکی و یگانه – 8 تا 64 گیگا بایت حافظه در مدل منسجم
•    فرکانس : 2133MHz , 2400MHz , 2666MHz , 2800MHz and 3000MHz
•    دوره عمل CAS : 12-15
•    ولتاژ : 1.2V یا 1.35V
•    دمای عمل : 0°C تا 85°C
•    ابعاد : 133.35mm x 34.57mm
•    سازگار با : X99, Z170, H110, H170 و B150
•    اعتبار : 100 در صد تست شده
•    ضمانت : دارای ضمانت نامه مادام العمر


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر