سه بازی پوکمون جدید به نینتندو سوئیچ اضافه خواهد شد

سه بازی پوکمون جدید به نینتندو سوئیچ اضافه خواهد شد

سه بازی پوکمون جدید به نینتندو سوئیچ اضافه خواهد شد.

ابرقدرت ژاپنی دنیای گیم، نینتندو بالاخره اولین بازی پوکمون خود را برای کنسول سوئیچ معرفی کرد. یکی از این بازی‌‌ها را می‎توانید به صورت رایگان هم‌اکنون دانلود کنید. این شرکت در نشست خبری در توکیو سه بازی جدید سوئیچ را معرفی کرده و گفت که همه‌ی آن‌ها در سال 2018 منتشر خواهند شد. 
اولین بازی Pokémon Quest است که در آن به جای این که یک هیولای جیبی بامزه را آموزش دهید به صورت مستقیم یک گروه از پوکمون‌های مکعب شکل را مدیریت می‌کنید که Pokéxel نام دارند. درضمن این بازی به احتمال زیاد تا اوایل تیر امسال برای دو پلتفرم اندروید و آی‌او‌اس نیز منتشر خواهد شد. 
Pokémon Quest هم اکنون روی فروشگاه دیجیتالی Switch's eShop موجود است. شروع این بازی رایگان است اما با پرداخت پول می‌توانید کالا و یا نیرو بخرید. 
درکنار Quest نیتندو دو بازی پوکمون دیگر را نیز معرفی کرد که فرمتی مشابه بازی‌های قدیمی پوکمون دارد. 
بازی‌های Pokémon: Let’s Go, Pikachu! و Pokémon: Let’s Go, Eevee! از بازی قدیمی Pokémon Yellow ایده گرفته‌اند که در سال 1998 منتشر شده بود. 
Go در تیتر برای این استفاده شده تا نینتندو و شرکت طراح گیم فریک نشان دهند که امیدوارند این بازی مانند پوکمون گو در سال 2016 محبوب شود. شرکت گیم فریک گفته که این بازی‌ها برای گیمرهایی طراحی شده که تازه پای خود را به دنیای بازی پوکمون می‌گذارند که شامل بسیاری از گیمرهایی می‌شود که تنها باری که پوکمون بازی کرده‌اند از طریق بازی موبایل واقعیت افزوده بوده است. 
تعاملی نیز بین Let’s Go و GO خواهد بود. شما می‌توانید موجوداتی را که در گو به دام انداخته‌اید به بازی‌های سوئیچ خود منتقل کنید. 
Pokémon: Let’s Go, Pikachu! و Pokémon: Let’s Go, Eevee! هردو در تاریخ 25 شهریور 97 منتشر خواهند شد. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر