SDD جدید شرکت سیگیت مخصوص ایکس‌باکس‌وان

SDD جدید شرکت سیگیت مخصوص ایکس‌باکس‌وان


E3 2018، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای گیمینگ در دنیاست. در حالی که معرفی‌های بازی‌هایی که در طول امسال در طی این مراسم معرفی شدند ما را هیجان زده کرده‌اند اما این نگرانی را نیز پیش آورده‌اند که با حجم سنگین این بازی‌ها چه کار کنیم که فضای ذخیره‌سازی روی کنسول ما تمام نشود؟ 
خوشبختانه در این مراسم شرکت سیگیت یک درایو حالت جامد جدید معرفی کرده که به طور خاص برای کنسول‌های ایکس‌باکس‌وان طراحی شده است. درایو حالت جامد ایکس‌باکس Game Drive در ظرفیت‌های 2ترابایت، یک ترابایت و 500 گیگابایت موجود خواهد بود. روی دستگاه 2 ترابایتی شما می‌توانید بیش از 501 بازی دانلود شده را ذخیره کنید. 
درحالی که درایوهای هارد اکسترنال روشی عالی برای گسترش حافظه است ممکن است بازی‌ها از طریق آن‌ها با سرعت پایین‌تری بارگذاری شوند. خوشبختانه درایو حالت جامد ایکس‌باکس سیگیت می‌تواند بازی‌ها را به داخل کنسول براند تا در کمتر از دو دقیقه نصب شوند. 
درضمن سرعت خوانش و نوشتار آن نسبت به یک درایو سخت استاندارد سریع‌تر است و شرکت سیگیت قول داده که عملکرد این درایو اکسترنال این حس را به شما می‌دهد که گیم‌ها از طریق درایو سخت داخلی کنسول اجرا می‌شوند. تنها نکته‌ی منفی این است که درحالی که این درایوهای حالت جامد آنقدر کوچک هستند که در جیبتان جا شوند اما قیمتی بسیار بالاتر دارند. 
درایو حالت جامد ایکس باکس Game Drive تابستان امسال در امریکا منتشر خواهند شد اما هنوز حرفی درمورد انتشار بین‌المللی آن به میان نیامده است. قیمت آن در امریکا 150 دلار برای ظرفیت 500 گیگابایتی، 300 دلار برای ظرفیت 1 ترابایتی و 600 دلار برای ظرفیت 2 ترابایتی است. 

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر