MSI از Z170I Gaming Pro ACرو نمایی می کند

MSI از Z170I Gaming Pro ACرو نمایی می کند

معرفی دو محصول جالب B150M NIGHT ELFو Z170I Gaming Pro AC . اینگونه نیست که بهترین نمونه تجهیزات بازی حتما باید بسیار بزرگ باشند . مدل Z170I GAMING PRO AC نسل جدید نمونه های ITX GAMING می باشد که دارای خاصیت Wi-Fi AC نیز می باشد و این در حالی است که مادربورد های B150M NIGHT ELF نمونه ای منحصر به فرد از این دست تجهیزات می باشند و همچنین در میان لوازم mATX GAMING نیز چیز منحصر به فردی به شمار می روند که بر روی بسته های آنها عبارات NO.1 IN GAMING RED LED نقش بسته است تا اهمیت و کارایی آن ار در بین سایر محصولات این چنینی بیش از پیش آشکار نماید .

با اطمینان می شود گفت که مادربورد های جدیدمدل B150M NIGHT ELF و نیز مدل Z170I GAMING PRO AC در بین سایر مدل های موجود ، مناسب ترین گزینه هایی هستند که می توانند بهترین زیرساخت را برای سیستم های قدرتمند قابل حمل ( portable ) ایجاد نموده و در اختیار آنها قرار بدهند . شرکت معروف MSI تمامی توان خود را به کار گرفته است تا در درون این بسته به ظاهر کوچک پیشرفته ترین ویژگی هایی که برای یک بازی خوب مدنظر است را جا بدهد تا این بسته بتواند به طور کامل بازی های موجود و حتی بازی های آینده را پشتیبانی نماید .

75b
B150M NIGHT ELF هم در ظاهر خود مانند یک پک بازی کامل است و هم در DNA خود این ویژگی را دارد . این مادربورد Micro-ATXبر اساس چیپست Intel B150 طراحی و ساخته شده است که قادر به پشتیبانی پردازنده های 6th Gen Intel Core برای LGA1151 می باشند و با جفت های حافظه ای DDR4 چهار ترکیب شده اند . فن آوری پیشرفته DDR4 Boost ثبات و استحکام بسیار بالایی را برای مجموعه های خود ایجاد می نماید و همچنین سازگاری های آن نیز قابل توجه اند و به هنگام ارتقاء عملکرد های حافظه بسیار کارآمد هستند .

75d

علاوه بر جفت هایPCI-Expressکه دارای کارت گرافیک های سنگین می باشند ، جفت های مسطحSteel Armor نیز این توانایی را دارند تا اکثر نمونه های موجود را کنترل و تنظیم بکنند .MSI Gaming LAN بازی بدون هنگ کردن و گیر کردن را برای کاربران خود تضمین نموده است و این کار را هم تنها با اولویت بندی کار هایی که بر روی سیستم در حال انجام هستند انجام می دهد ، به این ترتیب که وقتی یک بازی برروی سیستم در حال اجرا است و کاربر نیز به طور مشخص بر روی بازی ار می کند ، سایر برنامه های فعال روی سیستم به طور خود کار و اتوماتیک موقتا غیر فعال می شوند تا کمترین فشار ممکن را بر سیستم وارد کرده باشند و به این ترتیب بازی بدون تاخیر و گیر کردن اجرا می شود . این مادربورد همچنین مجهز به فن آوری Audio Boost 3 نیز می باشد که برای ارتقاء کیفیت صدای سیستم با یک پردازنده صدای EMI-shielded HDو یک PCB ایزوله مخصوص ایجاد صدا های واضح و شفاف در ایجاد بهترین و مطلوب ترین کیفیت هی صدا نقش بسزایی دارد . یاد آوری این مساله هم خالی از لطف نیست که نمایشگر های قرمز رنگ موجود بر روی سیستم Night Elf زیبایی و چشم نوازی این دستگاه را چند برابر می کند و به هنگام نصب بر روی هر سیستم بازی که داشته باشید ، زیبایی مضاعفی به آن می بخشد .

75e
زمانی که کاربران به دنبال یک سیستم با اندازه ای به نسبت کوچک تر برای سیستم های بازی خود هستند ، مادربورد های مدل Z170I GAMING PRO AC جدید می توانند بهترین پیشنهاد باشند و در میان سایر گزینه ها مناسب ترین انتخاب به شمار می روند . مادربورد های مجهز و کامل Mini-ITXپردازنده های 6th Gen Intel Core را برای LGA1151 پشتیبانی می نمایند و تمامی ویژگی ها و خصوصیات پیشرفته مورد نیاز برای چیپست Intel Z170 را نیز با خود به همراه دارند . با استفاده بهینه از این مادربورد مشاهده خواهید نمود که Z170I GAMING PRO AC مجهز به هر رو مدل SATA Express و نیز Turbo M.2 می باشد که می توان در راه اندازی و استفاده از سیستم های حافظه ای سریع با سرعت های حداکثر 32 Gb/sاز آنها استفاده کرد .
MSI همچنین توانسته است تا آنتن های دوگانه Intel Wi-Fi را نیز در کنار MSI GAMING LAN به سیستم اضافه نماید که جدید ترین مدل های 802.11 AC بی سیم استاندارد را پشتیبانی می نماید که قادر است تا به سرعت حداکثر 867 Mbps نیز برسد . این بورد برای برنامه های چند رسانه ای نیز بسیار مفید است و به نظر می رسد که در این مورد باید از DPC Latency Tuner سپاسگزاری نمود ، ابزاری کاملا مناسب و در دسترس که به سریع تر کردن و بهینه سازی تنظیمات رایانه کاربران کمک می کند و این امکان را به آنها می دهد تا بتوانند به بهترین و سریع ترین شکل ممکن از سیستم خود استفاده نمایند و با کاربری سریع و آسان از پخش ویدئو ها و نیز موسیقی های با کیفیت لذت ببرند . در این بین USB Audio Power PRO نیز با در اختیار قرار دادن نیروی ثابت 5Vبرای پورت USB طلایی و پشتیبانی از آن باعث می شود تا دستگاه های صوتی USB بالاترین و بهترین کارایی را از خود نشان دهند .
DDR4 Boost
با ایزوله کردن مدار های حافظه از سایر اجزا ، DDR4 Boostسیگنال های ثابت و سالم حافظه برای نشان دادن بهترین عملکرد و همچنین تداوم آن را تضمین می نماید .
Audio Boost
یک سیستم صوتی عالی و نفس گیر برای بازی دوستان که با PCB صدا و سیستم های صوتی با کیفیت بالای ایزوله موجود بر روی سیستم تجربه خوبی را برای کاربران به یادگار می گذارد . سیستم صوتی MSI AUDIO BOOSTبا کیفیت بسیار بالای صدای خود گوش های کاربران را نوازش می دهد .
Gaming LAN
سیستم Gaming LAN شرکت MSI موجب می شود تا کاربران با وجود کاهش عملکرد سیستم در استفاده های طولانی بتوانند بر تمامی فعل و انفعالات تسلط کامل داشته باشند . این امان بیشتر به این معنی است که با داشتن ویژگی های MSI GAMING LAN Manager کاربران قادر هستند تا با اولویت بندی برنامه های اجرایی که خود سیستم به صورت خودکار انجام می دهد ، بازی های دلخواه خود را بدون ترافیک بالای سایر برنامه ها و بدون گیر کردن به بازی بنشینند .
Gaming Hotkey
Gaming Hotkey باعث می شود تا کاربران بیش از حالت مرسوم و رایج از صفحه کلید رایانه خود کار بکشند . برای این کار کافی است فقط کاربری کلید ها را تعیین نموده و پس از اجرای برنامه مربوط به بازی های و یا بازی دلخواه خود ، پروفایل های اورکلاکینگ و یا اورکلاکینگ  real-time را با فشار دادن یک کلید اجرا کنید و از امکانات آن لذت ببرید .امکانات این صفحه کلید واقعا هم بی نهایت هستند .

75a


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر