چگونه روی آیفون و آیپد فونت جدید نصب کنیم؟

چگونه روی آیفون و آیپد فونت جدید نصب کنیم؟

شما با این روش می‌توانید به راحتی روی آیفون و یا آیپد خود فونت‌های جدید نصب کنید.

آیا می‌دانستید که روی آیفون و آیپد می‌توانید فونت‌های مختلف را نصب کنیم؟ درحالی که نمی‌توانید فونت اصلی این سیستم عامل را تغییر دهید می‌توانید از فونت‌های خودتان برای اپلیکیشن‌های غیر سیستمی مثل مایکروسافت آفیس، آی ورک و آدوب سی‌سی استفاده کنید. 

تنها کاری که باید بکنید این است که فونت مورد نظر خود را نصب کنید. سپس در اپلیکیشن مورد نظر خود آن را انتخاب کنید. 

iphone

 

1- اپلیکیشن رایگان iFont را نصب کنید. 

2- سپس فونتی که می‌خواهید را دانلود کنید. شما می‌توانید با لمس کردن تب Download در پایین اپلیکیشن به فونت‎های رایگان گوگل دسترسی داشته باشید. اگر از آن‌ها خوشتان نمی‌آید می‌توانید به یک سایت دانلود فونت رفته و گزینه مورد نظر خود را بیابید. اگر گزینه‌ی Open in iFont را دیدید آن را لمس کنید و یا به More > Copy to iFont بروید تا آن را از منو به اشتراک گذاری بیابید. 

3- فونت‌ها با فرمت OTF یا TTF ذخیره می‌شوند. Import to iFont را لمس کنید. 

4- در قسمت پایین گزینه‎‌ی Files را لمس کنید. در این قسمت می‌توانید همه‌ی فونت‌های دانلود شده را ببینید. گزینه‌ی Install را انتخاب کنید. 

5- آیفون به شما اخطار می‌دهد که اپلیکیشن قصد باز کردن برنامه تنظیمات را دارد. گزینه‌ی Allow را لمس کنید. 

6- در صفحه‎ی Install Profile گزینه‌ی Install را زده رمز خود را وارد کنید. یک پیام خطا دریافت می‌کنید که به شما می‌گوید نصب با موفقیت انجام نشده است. دوباره Install و سپس Done را بزنید. 

7- حال می‌توانید از فونت خود در هرجایی استفاده کنید. اگر در یک اپلیکیشن خاص نتوانید فونت‌های مورد علاقه خود را ببینید دلیلش این است که آن اپلیکیشن فونت‌ها را پشتیبانی نمی‌کند. 

8- برای حذف یک فونت به Settings > General > Profiles بروید. فونتی را که می‌خواهید حذف کنید انتخاب کرده و Remove profile را بزنید. 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر