در سامسونگ گلکسی اس10 منتظر چه تغییراتی هستیم؟

در سامسونگ گلکسی اس10 منتظر چه تغییراتی هستیم؟

اگر فکر می‌کنید که هنوز برای شایعات درمورد سامسونگ گلکسی اس10 خیلی زود است اشتباه فکر کرده‌اید. اخیراً چند خبرگزاری چیزهایی درمورد سنسور اثر انگشت روی صفحه، تشخیص صورت پیشرفته و حق انتخاب بین دو صفحه نمایش گفته‌اند. 
اما به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته که اسکن چشمی را فراموش کند و در عوض از اثر انگشت و اسکنر صورت سه بعدی مشابه چیزی که روی اپل آیفون ایکس است استفاده کند.
البته هنوز مدت زیادی مانده تا گوشی گلکسی اس10 منتشر شود در نتیجه هنوز هیچ چیز قطعی نیست. ما می‌دانیم که سامسونگ مدتی است که در حال تحقیق روی تکنولوژی بیومتریک است و اگر نتواند تا زمان مناسب به تکنولوژی مورد نظر دست یابد احتمالاً روشی دیگر را برای باز کرن قفل گوشی برمی‌گزیند. 
درمورد سایز صفحه نمایش تصور می‌شود که گلکسی اس10 و گلکسی اس10 پلاس در دو اندازه‌ی 5.8 و 6.3 اینچی منتشر شود. یکی از شایعات منتشر شده درمورد این گوشی دوربین سه لنزه در پشت گوشی است. 
فعلاً همه‌ی چشم‌ها به روی گلکسی نوت 9 است که تا چند ماه دیگر منتشر خواهد شد. انتشار گوشی به ما می‌گوید که تا حدی باید منتظر چه چیزهایی در سامسونگ گلکسی اس10 باشیم.

 

اخبار مرتبط:

گلکسی اس 10؛ پرچمداری که یک پاروبانک هم هست در راه است

شمارش معکوس سامسونگ برای رونمایی از پرچمداران 2019‌؛ تیزرهای تبلیغاتی گلکسی اس 10

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر