قابلیت جدید گوگل کلاس‌روم تقلب در امتحان را سخت‌تر می‌کند

قابلیت جدید گوگل کلاس‌روم تقلب در امتحان را سخت‌تر می‌کند

گوگل قابلیت‌های جدید زیادی را برای اپلیکیشن گوگل کلاس‌روم معرفی کرد که شامل روش‌هایی جدید برای پیشگیری والدین و معلمان برای از امکان دسترسی دانش آموزان به مرورگرها و اپلکییشن‌ها زمانی که باید بخوابند و یا روی چیزی تمرکز کنند می‌شود.
حال در آزمون‌هایی که از طریق تالارهای گفت‌وگوی گوگل انجام می‌شود معلمان می‌توانند گوشی دانش‌آموزان را قفل کرده و نگذارند که آن‌ها به جز تالارهای گفت‌وگو به اجزای دیگر اینترنت دسترسی داشته باشند. یک قابلیت جدید دیگر به والدین کنترل بیشتری می‌دهد و دسترسی کودکان را به اپلیکیشن‌ها محدود می‌کند. این قابلیت مشابه چیزی است که در کنترل والدین بیشتر دستگاه‌ها مثل کیندل وجود دارد.
یک سخت افزار دیگر نیز برای دانش‌آموزان و دانشجویان منتشر شده است. گوگل از انتشار کروم‌بوک تب 10 ایسر و قلم Staedtler Noris خبر داد. تب 10 اولین تبلت با سیستم عامل کروم است. قلم Staedtler Noris دقیقاً مشابه مداد است و حس آن را القا می‎کند و با اپلیکیشن‌های زیادی سازگار است.
 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Zakaria

چهارشنبه, 06 تیر 1397

این خبر بدرد مردم ایران نمی خورد

پاسخ

ثبت نظر