بازی Forza Horizon4 به صورت اشتباهی چهار ماه زودتر برای دانلود منتشر شد

بازی  Forza Horizon4 به صورت اشتباهی چهار ماه زودتر برای دانلود منتشر شد

بازی‌های مسابقه‌ای Forza به طور خیلی دقیق روی مدل‌های ماشین و عملکرد واقعی آن‌ها تمرکز دارد. طرفداران این گیم مدت‌هاست منتظر نسخه‌ی چهار این بازی هستند که قرار بود چهار ماه دیگر منتشر شود اما توسعه دهندگان این بازی اشتباهی هفته‌ی پیش آن را برای بعضی از کاربران منتشر کردند که فایل‎های آن روی دستگاه کاربران دانلود شده بود. 
البته تنها طرفداران خیلی سرسخت این بازی توانستند نسخه‌ی جدید را دریافت کنند چرا که این دانلود تنها برای کسانی که نسخه‌ی آخر Forza Horizon4 را از ویندوز استور پیش خرید کرده بودند منتشر شده بود. فایل‎‌های این بازی بدون اطلاع قبلی برای کاربران دانلود شده بود. همه‌ی شرکت‌ها بازی‌های خود را پیش‎فروش می‌کنند اما هیچ شرکتی چهار ماه قبل این کار را نمی‌کند. 
البته بازی جدید Forza بسیار هم سنگین است. ظرفیت کل بازی 90 گیگابایت است اما نمی‌توان آن را به طور کامل دانلود کرد. به گزارش توسعه دهندگان یک نفر اشتباهی نسخه‌ی آزمایشی را روی کانال پخش عمومی آپلود کرده است. 

forza


با توجه به نام فایل‎های دانلود گیمرها توانسته‌اند اتومبیل‌های این گیم را حدس بزنند. حتی لیست ناقص این گیم نیز شامل هزاران اتومبیل می‌شود و می‌توان گفت هر اتومبیلی که تا به حال نامش را شنیده‌اید در این بازی موجود است. ویندوز استور فایل‌های دانلود شده را رمزگذاری می‌کند در نتیجه خیلی چیز بیشتری نمی‌توان از این بازی دریافت. 
توسعه دهندگان می‌گویند که گیمرهایی که بازی را زودتر از موعد دریافت کرده‌اند لازم نیست کار خاصی انجام دهند. در زمان مناسب نسخه‌ی اصلی خودش دانلود خواهد شد. با این حال بهتر است که نسخه‌ی پخش شده را حذف کنند تا 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی مصرف شده را برای نسخه‌ی اصلی بازی ذخیره کنند. 
Forza Horizon 4 در تاریخ 10 مهر روی ویندوز و ایکس‌باکس وان منتش خواهد شد. نسخه‌ی اصلی این بازی 60 و نسخه‌ی حرفه‌ای آن 100 دلار است. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: extremetech

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

مسعود

پنج‌شنبه, 07 تیر 1397

واقعا ما داریم به کجا میریم ؟!
90 گیگ حجم یه بازی !!!!!!

پاسخ

ثبت نظر