کوالکوم سه پردازنده‌ی اسنپ‎دراگون جدید برای گوشی‌های رده متوسط منتشر کرد

کوالکوم سه پردازنده‌ی اسنپ‎دراگون جدید برای گوشی‌های رده متوسط منتشر کرد

کوالکوم سه پردازنده‌ی جدید مخصوص گوشی و تبلت منتشر کرد: اسنپ‌دارگون 429، 439 و 632. درحالی که این سه جدیدترین محصولات از خط تولید 400 و 600 هستند اما بهترین نیستند اما سرعت گوشی‌های متوسط را بالاتر می‌برند. 
اسنپ‌دراگون 429 و 439 سریع‌تر و بهتر از تراشه‌های 425 و 430 خواهند بود. تراشه 429 دوربین 16 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه 8 مگاپیکسلی و رزلوشن حدود 720p را پشتیبانی می‌کند. تراشه 439 رزلوشن 1080p و دوربین تا 21 مگاپیکسلی یا دوربین دوگانه 8 مگاپیکسلی را پشتیبانی می‌کند. 
انتظار می‌رود که اسنپ‌دراگون 632 تا چهل درصد سریع‌تر از اسنپ‌دراگون 626 باشد و صفحه نمایش با رزلوشن 1080p، دوربین تا 24 مگاپیکسل یا دوربین دوگانه، فیلم‌برداری با کیفیت 4K و یک مودم LTE با سرعت بالا را پشتیبانی می‌کند. 
البته هیچ قابلیت جدیدی به این تراشه‌ها اضافه نمی‌شود و هرچیزی که در آن‌ها هست پیش از این نیز ارائه شده بود. این تراشه‌ها کاملاً باب میل سازندگان است چرا که با انواع نرم‌افزارها سازگار است. 
گوشی‌هایی که با این تراشه‌ها ساخته می‌شوند نیمه دوم امسال منتشر خواهند شد. 
در امریکا سری‌های 400 و 600 معمولاً برای گوشی‌های مدل پایین و متوسط استفاده می‌شوند. اما از آنجایی که در گوشی‌های امریکایی بیشتر از تراشه‌های اسنپ‌دراگون 800 استفاده می‌کنند کوالکوم اعلام کرده که تراشه‌های سری 600 در بعضی از کشورها که سری 800 بسیار گران است برای گوشی‌های مدل بالا استفاده خواهد شد. 
با اضافه کردن گزینه‌های بیشتر به این خط‌ها حق انتخاب بیشتری برای سازندگان گوشی موجود خواهد بود. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر