Pokemon Quest برای اندروید و iOS منتشر شد

Pokemon Quest برای اندروید و iOS منتشر شد

نسخه‌ی موبایل بازی پوکمون کوئست (Pokemon Quest) هم اکنون موجود است. بازی مبتنی بر نقش آفرینی جدید پوکمون برای کنسول نینتندو سوئیچ در اردیبهشت ماه منتشر شد اما حال می‌توانید این بازی را روی موبایل نیز انجام دهید. پوکمون کوئست  رایگان است و تنها خریدهای درون بازی دارد. 
پس از مدت‌ها نادیده گرفتن پلتفرم موبایل حال نینتندو تصمیم گرفته که از رقیبان خود پیشی بگیرد. در سال 2016 پوکمون گو دنیا را از آن خود کرد و حال نینتندو قصد دارد با پوکمون کوئست بار دیگر این کار را انجام دهد. 
در پوکمون کوئست شما باید پوکمون خود را به جست‌وجو ببرید.  پوکمون‌ها همه در جزیره‌ی تامبل‌کیوب زندگی می‌کنند. شما باید از بین چارماندر، اسکوئیرتل، بولباسور، پیکاچو و ایوی یکی را انتخاب کنید. سپس پوکمون شما به گشت و گذار در جزیره می‌رود و در مسیر خود با پوکمون‌های بیشتری دوست می‌شود. شما این پوکمون‌ها را به گروه خود اضافه کرده و آن‌ها را به جنگ پوکمون وحشی می‌برید. 
در تمام بازی شما باید جزیره را بگردید، پوکمون بیشتر به گروه خود اضافه می‌کنید، پوکمون‌ها را ارتقا می‌دهید و کمپ خود را زیباتر می‌کنید. شما حتی می‌توانید با موادی که در راه پیدا می‌کنید آشپزی کرده و با استفاده از آن دل پوکون‌های وحشی را به دست بیاورید.
مانند دیگر بازی‌های رایگان، پوکمون کوئست رایگان است اما خریدهای درون بازی دارد. البته همه‌ی خریدهای درون بازی اختیاری هستند. 
پوکمون کوئست آخرین گزینه از بازی‌های موبایل نینتندو است. پیش از آن Pokemon GO، Super Mario Run و Animal Crossing: Pocket Camp برای موبایل منتشر شده بود. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر