Fallout 76 به خاطر سونی یک بازی میان‌پلتفرمی نخواهد شد

Fallout 76 به خاطر سونی یک بازی میان‌پلتفرمی نخواهد شد

اوایل این ماه شرکت بتسدا از بازی جدید Fallout 76 که یک بازی چند گیمری آنلاین است، رونمایی کرد. این گیم قرار است در آبان ماه برای ایکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن4 و کامپیوتر شخصی منتشر شود اما به گزارش مدیر شرکت بتسدا، این بازی به خاطر سونی، میان پلتفرمی نخواهد بود. 
تاد هوارد به GameStar.de گفت:« ما قصد داشتیم که Fallout 76 میان پلتفرمی باشد اما در حال حاضر امکان این کار وجود ندارد.» او مقصر اصلی را سونی دانست و گفت که به اندازه کافی با ما همکاری نمی‌کند. 
سونی پیش از این قابلیت بازی میان‌پلتفرمی Fortnite بین پلی‌استیشن4 و نینتندو سوئیچ را مسدود کرد. سازندگان این گیم در کنفرانس E3 اعلام کردند که :« ما همیشه دوست داریم بدانیم که جامعه پلی‌استیشن به چیزی علاقه دارد تا تجربه گیمینگ را ارتقا بخشیم.» این شرکت اعلام کرد که هم اکنون امکان بازی میان پلتفرمی بین کامپیوتر، مک، آی‌او‌اس و دستگاه‌های اندروید موجود است. پس از اعتراضات طرفداران سونی اعلام کرده که در حال بررسی احتمالات است.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر