توقف تولید و فروش مک‌بوک پرو 2015

توقف تولید و فروش مک‌بوک پرو 2015

اگر طرفدار مک‌بوک‌پروهایی هستید که از درگاهی به جز USB-C استفاده می‌کنند خبرهای بدی برای شما داریم چرا که شرکت اپل اعلام کرد که دیگر مک‌بوک‌پروهای تولید سال 2015 فروخته نخواهند شد. این لپ‌تاپ‌ها آخرین نوع در خط تولید خود بودند که دارای درگاه‌های USB-A، HDMI و کارت SD بزرگ بودند. 
مک‌بوک‌پرو 2015 همچنین آخرین لپ‌تاپ اپل با صفحه کلید معمولی بود. در مدل‌های جدیدتر این شرکت از صفحه کلیدهای پروانه‌ای استفاده شده که مشکلاتی را به همراه دارد. ماه پیش اپل اعلام کرد که کلیدهای این صفحه کلیدها گیر می‌کند، یک حرف را چندبار تایپ می‌کند و گاهی اوقات پاسخگو نیست. 
توقف تولید مدل 2015 به این معنی است که کاربران چند گزینه بیشتر پیش رو ندارند که هیچ کدام ایده‌آل نیست. اپل ترجیح می‌دهد که شما از تاندربولت3 و دانگل‌های USB-C استفاده کرده و مک‌بوک خود را به آخرین مدل ارتقا دهید. اگر واقعاً به این درگاه‌ها نیاز دارید هنوز می‌توانید مک‌بوک‌ایر مدل قدیمی را بخرید اما ما این کار را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر