روکولند زیر چتر دیجی کالا

روکولند زیر چتر دیجی کالا

روکولند زیر چتر دیجی کالا رفت. دیجی کالا برای ورود به حوزه کالاهای تند مصرف، سوپر مارکت آنلاین رسما با رکولند همکاری می‌کند.

دیجی کالا، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، شب گذشته با برگزاری مراسمی، آغاز همکاری با روکولند را اعلام کرد.

تقریباً از اواسط خردادماه دیجی کالا از ورود به عرصه مواد غذایی تند مصرف خبر داده بود تا بدون واسطه محصولات را از باغداران، کشاورزان و... خریداری کرده و بدون واسطه هم به دست مشتری برساند. دیجی کالا درصدد بود تا برای رسیدن به این هدف روکولند، سوپر مارکت آنلاین را بخرد از این رو شب گذشته دیجی کالا مراسمی را ترتیب داد و رسماً آغاز همکاری خود با روکولند را اعلام کرد.

در این مراسم سعید محمدی، مدیرعامل دیجی کالا از راه‌اندازی گروه کالاهای تند مصرف (FMGC) در همین تابستان خبر داده است که محصولات را حداکثر در مدت 3 ساعت به دست مشتریان خواهد رساند.

بازگرداندن کاربران به وب سایت دیجی کالا، شاید یکی از مهم‌ترین دلایل ورود این شرکت به حوزه FMGC باشد زیرا به این ترتیب مشتریان سریع‌تر به سایت بازمی‌گردند. از طرف دیگر کاربران تمایل دارند تا همه کالاهای موردنیازشان را از یک جا تهیه کنند و با راه‌اندازی بخش غذاهای تند مصرف تا حد زیادی این نیاز برطرف می‌شود.

به گزارش دیجیاتو یحیی شفیعی، رئیس هیئت‌مدیره روکولند درباره این همکاری چنین گفت:

ما یک نهالی را کاشته‌ایم و تا اینجا رسانده‌ایم. FMGC یک موضوع عمیق است و ما هم ناوارد ورود نکردیم اما امروز می‌خواهیم این نهال را به یک باغ پرگل تحویل بدهیم.

مراسم همکاری دیجی کالا و روکولند

مراسم همکاری دیجی کالا و روکولند

آیا روکولند منحل می‌شود

مدیرعامل روکولند درباره ادامه فعالیت روکولند چنین توضیح داد:

اینکه برند روکولند چه می‌شود، در حال بررسی هستیم. برنامه فعلاً این است که سایت روکولند به کارش ادامه دهد؛ تصمیم نهایی البته احتمالاً متفاوت است. ایجاد یک مقصد نهایی برای سفارش‌دهی همه محصولات، نیاز مشتری است و قطعاً محصولاتی که در روکولند داریم در دیجی کالا با یک سطح سرویس و قیمت ارائه خواهند شد.

 

چالش تحویل 3 ساعته محصولات تند مصرف

مدیرعامل دیجی کالا همچنین در رابطه با چالش تحویل 3 ساعته کالای تند مصرف چنین توضیح داد:

سفارشات FMGC متفاوت از سفارشات دیجی کالا است. به همین دلیل خیلی نگران نیستیم که به چالش بخوریم و نتوانیم انتظار مشتری را برآورده کنیم. ما خودمان را قبل از سفارش دهی، به مشتری نزدیک می‌کنیم. شرایط بسته‌بندی هم متفاوت از دیجی کالا است.

 

نحوه همکاری دیجی کالا و روکولند

سعید محمدی در پاسخ به سؤالات خبرنگاران مبنی بر نحوه همکاری دیجی کالا و روکولند چنین توضیح داد:

مدل همکاری، تبادل سهام است. جنس این همکاری، خرید کامل سهام جهت کشتن یک برند نیست. این یک توافق است برای سهیم بودن دو شریک در آینده‌ی کسب‌وکار FMGC.

آیا موافق ورود دیجی کالا به حوزه خواروبار هستید؟ آیا از خدمات دیجی کالا راضی هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر