گوگل اسیستنت خلاصه‌ی اتفاقات روزتان را به شما اطلاع می‌دهد

گوگل اسیستنت خلاصه‌ی اتفاقات روزتان را به شما اطلاع می‌دهد

گوگل اعلام کرد که یک قابلیت اسنپ‌شات تصویری به اسیستنت اضافه کرده که اتفاقات روزتان را برایتان خلاصه می‌کند.

این قابلیت که از این هفته برای اندروید و آی‌او‌اس منتشر خواهد شد اطلاعات شخصی کاربر مثل زمان رزرو رستوران، تا قرارها و بلیط‌های هواپیما را در یک رابط کاربری ساده قرار می‌دهد. این اپلکیشن همچنین اسنپ‌شات‌های خود را با نوت‌هایی که در دیگر اپلیکیشن‌های نوت برداری ذخیره کرده‌اید، از جمله گوگل کیپ، تودویست و غیره هماهنگ می‎کند. اسیستنت همچنین زمان لازم را با توجه به وسیله نقلیه شما محاسبه می‌کند.

وقتی که از یک مکان به یک مکان دیگر می‌روید مرور برنامه روزانه شما آپدیت می‌شود. کاربران اندروید می‌توانند برای دریافت آپدیت‌ها آیکون صندوق پستی آبی در بالای صفحه‌ی خانه‌ی اسیستنت را لمس کنند و کاربران آی‌او‌اس می‌توانند با فشار دکمه خانه و باز کردن اپلیکیشن این آپیدت‌ها را ببینند. درضمن گوگل اسیستنت به زودی امکان توصیه موزیک، پادکست، قیمت سهام و چیزهای دیگر را فراهم خواهد کرد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر