بدون نیاز به رمز با اپل‌واچ به حساب کاربری مایکروسافت خود بروید

بدون نیاز به رمز با اپل‌واچ به حساب کاربری مایکروسافت خود بروید

سال پیش شرکت مایکروسافت قابلیت ورود به حساب کاربری بدون نیاز به رمز و از طریق یک اپلیکیشن احراز هویت خود را برای پلتفرم‌های iOS و اندروید معرفی کرد. از طریق این اپلیکیشن می‌توانید بدون نیاز به رمز وارد حساب کاربری مایکروسافت خود شوید. حال مایکروسافت قصد دارد این قابلیت را در قالب یک اپلیکیشن برای اپل واچ منتشر کند تا بتوانید به طور مستقیم از طریق ساعت خود وارد حساب کاربری خود شوید. 

از طریق این اپلیکیشن، کاربران حساب کاربری مایکروسافت می‌توانند بدون نیاز به رمز، پین و یا احزار هویت بیومتریک و به طور مستقیم از طریق اپل واچ خود از خدمات مایکروسافت استفاده کنند. نوتیفیکیشن‌ها روی ساعت پدیدار می‌شوند و کاربران حساب‌های کاربری مایکروسافت برای تایید درخواست‌ها یک دکمه را فشار می‌دهند. تنظیم آن از طریق اپل واچ بسیار ساده است و اگر از پیش کاربر Microsoft Authenticator باشید می‌توانید به راحتی حساب‌های شخصی و کاری خود را از آیفون به ساعت هوشمند خود منتقل کنید. 

مایکروسافت قصد دارد این اپلیکیشن را تا هفته‌ی آینده منتشر کند. Microsoft Authenticator محدود به حساب‌های شخصی (Outlook.com) و حساب‌هایی مانند آفیس 365 است. اما اگر دوست دارید زودتر به اپلیکیشن اپل واچ مایکروسافت دسترسی داشته باشید می‌توانید برای آزمایش  Microsoft Authenticator beta اینجا را کلیک کنید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر