سرویس «نینتندو سوییچ آنلاین» (Nintendo Switch Online ) راه اندازی شد

سرویس «نینتندو سوییچ آنلاین» (Nintendo Switch Online ) راه اندازی شد

امروز سرویس «نینتندو سوییچ آنلاین» شروع به کار کرد. با راه اندازی سرویس «نینتندو سوییچ آنلاین» دسترسی به بازی‌های آنلاین، مثل قبل رایگان نیست

با راه اندازی سرویس «نینتندو سوییچ آنلاین» دسترسی به بازی‌های آنلاین، مثل قبل رایگان نیست و کاربران برای لذت بردن از همان بازی‌های آنلاین، نیازمند خرید اشتراک از این سرویس هستند.

 

امکانات نینتندو سوییچ آنلاین

خوشبختانه، خرید اشتراک سرویس نینتندو سوییچ آنلاین هزینه زیادی ندارد و امکان دسترسی به چند گیم پلی آنلاین وجود دارد. جالب اینجاست که شما می توانید از طریق اپلیکیشن Switch Online چت کنید، بازی های با ارزش خود را ذخیره کنید و بازی مجموعه ای از بازی های آنلاین Retro NES را به صورت آنلاین یا به صورت محلی پخش کنید. اگر می‌‌خواهید بازی را ادامه دهید، این بازیها نیازی به اشتراک فعال نینتندو سوییچ آنلاین ندارند و اینکه اگر عضویت شما به پایان برسد، غیرقابل دسترسی خواهند بود.

 

 

چگونه از این سرویس استفاده کنیم

اگر می‌خواهید از این سرویس استفاده کنید، ابتدا باید فرمور دستگاه را به نسخه 6.0 به روزرسانی کنید که همزمان با آغاز به کار سرویس، در دسرس قرار گرفته است. پیش از دریافت به روزرسانی مطمئن شوید اکانت درست نینتندو را به کنسول لینک کرده اید، زیرا پس از به روز رسانی نمی توانید آن را تغییر دهید. سپس باید از همگام سازی اکانت نینتندو با کنسول سوییچ مطمئن شوید و بعد از این، شما آماده خرید یک اشتراک برای نینتندو سوییچ آنلاین هستید.

 

 

هزینه خرید اشتراک در سرویس

اشتراک سرویس آنلاین نینتندو قیمت های متفاوتی دارد که می توان یا به صورت مستقیم از eShop نینتندو و یا با خرید گیفت کارت به عضویت آن در آمد. هزینه اشتراک یک ماهه، سه ماهه و 12 ماهه به ترتیب 3.99، 7.99 و 19.99 دلار است و جالب است که با پرداخت 34.99 دلار می توان تا سقف 8 اکانت نینتندو را روی چندین کنسول سوییچ به عضویت آن درآورد.

 

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر