اضافه شدن قابلیت Data Saver به اپلیکیشن اندروید و iOS توییتر

اضافه شدن قابلیت Data Saver به اپلیکیشن اندروید و iOS توییتر

توییتر یک نسخه جدید از اپلیکیشن موبایل خود را منتشر کرده که شامل قابلیتی برای کاهش میزان مصرف داده است. این قابلیت جدید که  Data Saver نام دارد از طریق تنظیمات اپلیکیشن توییتر قابل مدیریت است. 
Data Saver در حال حاضر در نسخه‌های مختلف توییتر از جمله نسخه ویندوز و توییتر لایت موجود است. وقتی که این قابلیت را فعال می‌کنید ویدئوها به صورت خودکار پخش نمی‌شوند و عکس‌ها با رزلوشن پایین‌تری بارگذاری می‌شوند. اگر محتوایی هست که دوست دارید با کیفیت خوب ببینید باید روی منو دراپ-داون توییت ضربه زده و گزینه Load High Quality را انتخاب کنید. 
تغییرات دیگری نیز در این به روز رسانی در اپلیکیشن توییتر صورت گرفته است. برای مثال چت‌های گروهی را راحت‌تر می‌توانید مدیریت کنید، برچسب تبلیغات خاص ارتقا یافته و VoiceOver نیز پشتیبانی می‌شود. 
اگر حفاظت داده برای شما یک اولویت است شاید توییتر لایت برایتان گزینه مناسب‌تری باشد. این اپلیکیشن کمتر از یک مگابایت ظرفیت داشته و 70 درصد داده‌ها را ذخیره می‌کند و 30 درصد سریع‌تر بارگذاری می‌شود. اما اگر به طور موقتی می‌خواهید دیتای کمتری مصرف کنید نسخه اندروید و iOS توییتر بهتر است. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر