دوربین گوشی‌های پرچم‌دار پیکسل3 و پیکسل3 XL عکس‌ها را ذخیره نمی‌کند

دوربین گوشی‌های پرچم‌دار پیکسل3 و پیکسل3 XL عکس‌ها را ذخیره نمی‌کند


اگر پول خیلی زیادی برای خرید گوشی پیکسل3 و یا پیکسل3 XL هزینه کرده‌اید قطعاً انتظار یک گوشی بدون مشکل خواهید داشت. با این حال بعضی از کسانی که این گوشی را به تازگی خریداری کرده‌اند گفته‌اند که اپلیکیشن گوشی این دوربین عکس‌ها را ذخیره نمی‌کند. 
البته این مشکل جدیدی نیست چرا که بسیاری از گوشی‌های گوگل پیکسل2 و پیکسل2 XL و حتی گوشی‌های اندرویدی قدیمی‌تر نیز این مشکل را دارند. این مشکل به طور تصادفی برای بعضی از کاربران ایجاد شده و کاربران مختلف را با توجه به تنظیمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن‌ها به طرق مختلف تحت تاثیر قرار داده است. 
بسیاری از کاربران توییتر اعلام کرده‌اند که پس از این که با گوشی خود عکس گرفته‌اند عکس‌هایشان حتی پس از پیش‌نمایش تصویر حذف شده است. 
مشکل کجاست؟ هنوز هیچ‌کس دقیقاً نمی‌داند اما به نظر می‌رسد که اگر خیلی سریع اپلیکیشن دوربین را ببندید این نرم‌افزار فرصت کافی برای به پایان رساندن پروسه ذخیره‌سازی تصویر را پیدا نخواهد کرد. البته هنوز این نظریه اثبات نشده است. 
گوگل هنوز هیچ توضیح رسمی درمورد این باگ نداده اما از آنجایی که تعداد کاربران عصبانی زیاد شده به احتمال زیاد این شرکت برای رفع مشکل اقدام خواهد کرد.
ممکن است مشکل به خاطر نحوه برخورد اندروید با تصاویر باشد و یا این مشکل را گوگل فوتوز ایجاد می‌کند. اگر شما هم یکی از این گوشی‌ها را خریداری کرده‌اید و با این مشکل روبه‌رو هستید تنها کاری که می‌توانید بکنید این است که پس از عکس گرفتن کمی بیشتر صبر کنید تا عکستان ذخیره شود. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.   

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر