یک باگ دیگر در آپدیت اکتبر 2018 ویندوز10

یک باگ دیگر در آپدیت اکتبر 2018 ویندوز10

به نظر می‌رسد که آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 هنوز هم باعث می‌شود که بعضی از فایل‌ها حذف شوند. ( پیش از این نیز به دلیل بروز همین مشکل انتشار آپدیت اکتبر 2018 مدتی متوقف شده بود.) 
بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که پس از نصب آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 فایل‌های زیپ به درستی کار نمی‌کنند و سیستم عامل نمی‌پرسد که فایل‌ها باید بازنویسی شود یا خیر. 
به بیان دیگر وقتی که شما یک پوشه را آنزیپ می‌کنید، اگر کپی دیگری از همان فایل در پوشه وجود داشته باشد ویندوز 10 از شما می‌پرسد که آیا آن فایل‌ها باید دوباره نوشته شوند یا خیر. در آپدیت جدید این اتفاق رخ نمی‌دهد و سیستم عامل فایل‌ها را بدون خبر دادن به شما بازنویسی می‌کند. 
این موضوع می‌تواند مشکل ساز شوند چرا که ممکن است یک فایل جدید را با یک نسخه‌ی قدیمی‌تر بازنویسی کند. به نظر می‌رسد که تنها قابلیت زیپ ویندوز 10 این مشکل را دارد. 
یک مشکل دیگر این است که وقتی یک فایل را آنزیپ می‌کنید نه تنها از شما برای بازنویسی فایل‌ها پرسش نمی‌شود بلکه فایل‌ها اصلاً جایگزین نمی‌شوند. 
به بیان دیگر هیچ اتفاقی نمی‌افتد و فایل‌ها بدون تغییر می‌مانند که باز هم خبر بدی است چرا که کاربر نمی‌داند که روند آنزیپ کردن فایل‌ها موفقیت آمیز نباشد. 
امید می‌رود که مایکروسافت این مشکل را نیز حل کند. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر