۲۰۰ میلیون ریال جایزه یا سرمایه گذاری روی مشتری؟

۲۰۰ میلیون ریال جایزه یا سرمایه گذاری روی مشتری؟

همه‌ی ما با جشنواره‌های فروش آشناییم، اما جشنواره‌ی صد دانه یاقوت که توسط فروشگاه اینترنتی شهر فافا برگزار می‌شود ویژگی‌های جالب توجهی دارد که از زوایای مختلفی می‌توان به آن پرداخت. طی این جشنواره ۲۰۰میلیون ریال هدیه‌ی خرید لپ‌تاپ msi به نفرات اول تا دهم جدول رده‌بندی جشنواره صد دانه یاقوت تعلق می‌گیرد و علاوه بر این تمام کسانی که در ماه آذر از فروشگاه اینترنتی شهر فافا خرید کنند و یا در چالش‌های تعریف شده شرکت کنند، متناسب با امتیازی که دریافت کرده‌اند می‌توانند به انتخاب خودشان هدایایی را از این فروشگاه دریافت کنند.

 

درباره‌ی جشنواره‌ی صد دانه یاقوت بیشتر بدانید

در این جشنواره که از ۱ تا ۳۰ آذر برگزار می‌شود، کاربران با شرکت در چالش‌هایی نظیر عضویت در سایت و یا به اشتراک گذاشتن صفحات وب‌سایت در شبکه‌های اجتماعی یاقوت جمع می‌کنند. به طور مثال اگر شما یکی از صفحات فروشگاه را با دیگران به اشتراک بگذارید به ازای هر بازدید ۱ یاقوت و به ازای هر بازدید منجر به ثبت نام ۵ یاقوت به دست می‌آورید. دیگر فعالیت‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن‌ها امتیاز به دست آورید ثبت تجربه کار با محصولات موجود در فروشگاه و همچنین خرید از فروشگاه هستند. هر صد دانه یاقوت که جمع آوری می‌کنید تبدیل به یک انار می‌شوند و با استفاده از این انارها می‌توانید از فروشگاه خرید کنید.

شعار این جشنواره این است که «تا یک ماه انار نخورید» به این معنی که اگر انارهایی که به دست آورده‌اید را خرج نکنید تا امتیاز بیشتری داشته باشید، این شانس را دارید که در پایان جشنواره یکی از ده نفر اول باشید. اما جایزه‌ای که به این ده نفر تعلق می‌گیرد چیست؟

 

۲۰ میلیون تومان هدیه‌ی خرید لپ‌تاپ msi برای ده نفر اول‌‌

بله، فروشگاه اینترنتی شهر فافا قرار است ۲۰ میلیون تومان به نفرات اول تا دهم هدیه بدهد. سهم نفر اول از این هدیه ۶ میلیون تومان، نفر دوم ۴، نفر سوم ۳ و نفرات چهارم تا دهم هر کدام ۱ میلیون تومان خواهد بود. برندگان جشنواره می‌توانند از این هدیه جهت خرید لپ‌تاپ‌های msi استفاده کنند.
 

باقی شرکت کنندگان هم بدون جایزه نمی‌مانند

غیر از هدایایی که برای نفرات اول تا دهم در نظر گرفته شده است، هدایای دیگری نیز وجود دارند که هر کدام از شرکت کنندگان در جشنواره صد دانه یاقوت  می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. به این منظور بخشی از کالاهای فروشگاه در نظر گرفته شده‌اند که با استفاده از انارهای به دست آمده در جشنواره قابل خرید هستند. در واقع به این صورت کاربران می‌توانند متناسب با امتیازی که به دست آورده‌اند به طور رایگان از فروشگاه اینترنتی شهر فافا خرید کنند. محصولات در نظر گرفته شده در این بخش طیف وسیعی از محصولات موجود در فروشگاه را شامل می‌شوند که در میان آن‌ها پاوربانک، دستبند هوشمند، کیف لپ‌‌تاپ، اسپیکر قابل حمل و کابل micro usb به چشم می‌خورند. این کالاها به طور رایگان از فروشگاه اینترنتی شهر فافا قابل خریداری هستند، فقط کافیست امتیاز کافی را به دست آورید.

 

احترام به مشتری، وجه مشخصه‌ی جشنواره‌ی صد دانه یاقوت

البته که بر کسی پوشیده نیست که فروشگاه‌ها جشنواره‌های مختلف را به منظور اعتبار بخشیدن به برند خود و جذب مشتریان بیشتر برگزار می‌کنند و هزینه‌ای که بابت آن می‌کنند را می‌توانیم به عنوان هزینه‌ی بازاریابی و تبلیغات در نظر بگیریم. اما راهکارهای مختلفی برای تبلیغات وجود دارد. از تبلیغ بر روی بیلبوردهای سطح شهر گرفته تا تبلیغات سایت‌های چند رسانه‌ای و حتی تبلیغات در تلویزیون و نشریات. اما هزینه‌ی این سرمایه جهت برگزار کردن چنین جشنواره‌ای باعث می‌شود سود حاصل از این سرمایه گذاری نصیب مشتریان فروشگاه شود و نه رسانه‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی. این موضوع نشان‌دهنده‌ی سیاست فروشگاه مبنی بر محترم شمردن و ارزشمند دانستن مشتری است.

از زاویه‌ای دیگر اگر به این جشنواره نگاه کنیم می‌بینیم که تقریبا تمام چالش‌هایی که شرکت کنندگان در جشنواره باید در آن‌ها شرکت کنند تا امتیاز کسب کنند، بخشی از روال روزمره‌ی آن‌ها در استفاده از فروشگاه است و کاری غیر از کارهای عادی و همیشگی برای کسب امتیاز از آن‌ها خواسته نمی‌شود. به طور مثال هر زمان دیگری ممکن است شما لینک مربوط به یک محصول را با دوستتان به اشتراک بگذارید،  از فروشگاه خرید کنید و یا نظرتان را در مورد یک محصول ثبت کنید. حالا در دوره‌ای که این جشنواره برگزار می‌شود با انجام همین کارهای عادی به شما امتیازی تعلق می‌گیرد که می‌توانید از آن برای خرید کالا استفاده کنید. در واقع می‌توان این سیستم امتیازدهی را به عنوان نوعی قدردانی فروشگاه از مشتریانش تفسیر کرد.

فروشگاه اینترنتی فافا گجتهای الکترونیکی متعددی را به فروش میرساند که از جمله‌ی آنها باید به لپ تاپ، تبلت، گوشی‌های هوشمند، لوازم بازی، تجهیزات شبکه و رایانه و قطعات کامپیوتری در کنار لوازم صوت و تصویر اشاره کرد.

و در نهایت باید به در نظر گرفتن محصولات مختلفی که مشتریان می‌توانند به عنوان جایزه انتخاب کنند اشاره کنیم. وجود محصولات متنوع در بین آن‌ها نشان می‌دهد که برگزارکنندگان جشنواره به حق انتخاب کاربرانشان احترام گذاشته‌اند و گزینه‌های مختلفی را برای آن‌ها فراهم کرده‌اند تا کاربر با توجه به سلیقه و نیاز خودش هدیه‌ای که دریافت می‌کند را انتخاب کند.

اگر تا الان در جشنواره‌ی صد دانه یاقوت فروشگاه اینترنتی شهر فافا شرکت نکرده‌اید، همین الان می‌توانید وارد جشنواره شوید و ضمن شرکت در یک رقابت هیجان انگیز، از هدایای آن بهره‌مند شوید.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Rezaei1338

یک‌شنبه, 11 آذر 1397

احتیاج به راهنمایی بیشترذاریم

پاسخ

ثبت نظر