نسخه‎های جدید سامسونگ نوت‌بوک9 پن در سال 2019 منتشر خواهند شد

نسخه‎های جدید سامسونگ نوت‌بوک9 پن در سال 2019 منتشر خواهند شد

شرکت سامسونگ پیش از برگزاری مراسم  CES 2019 دو نسخه از جدید از لپ‌تاپ دو در یک نوت‌بوک 9 پن خود را معرفی کرد. این دو لپ‌تاپ در تاریخی نامشخص در سال 2019 منتشر خواهند شد و هنوز هیچ صحبتی از قیمت آن‌ها نشده است اما می‌دانیم که دو نسخه 13.3 اینچی و 15 اینچی در قالب مدل 2017 لپ‌تاپ این شرکت است. 
نسخه‌ی 13.3 اینچی نوت‌بوک9 پن از جنس آلومینیوم و به رنگ آبی اقیانوسی با قاب طلایی الماسی است. 
این لپ‌تاپ دو در یک دارای پردازنده Core i7 نسل هشت اینتل، حافظه DDR3 و درایو جامد مبتنی بر PCIe خواهد بود. درضمن این دستگاه تا 15 ساعت شارژ نگاه می‌دارد. 
یکی از بزرگ‌ترین قابلیت‌های نوت‌بوک 9 پن 2019 قلم مخصوص S Pen و البته شاسی خود لپ‌تاپ است. مدت زمان تاخیر در طراحی در قلم تا دو برابر کاهش خواهد داشت. درضمن سه نوک قلم جدید نیز برای انواع متفاوت طراحی معرفی شده است. 
شاسی لپ‌تاپ دارای دو درگاه Thunderbolt 3 (USB-C) و یک درگاه مستقیم  USB-C است. درضمن دو روش بیومتریک اسکن صورت و اثر انگشت نیز برای احراز هویت موجود خواهد بود. 
سامسونگ اطلاعات زیادی را درمورد نوت‌بوک 9 پن ارائه نداده است اما انتظار می‌رود که قیمت و مشخصات این لپ‌تاپ مشابه مدل 2018 باشد که شامل یک صفحه لمسی  Full HD (1,920 x 1,080)، 8 گیگابایت حافظه و یک SSD با ظرفیت GB 256 با قیمت 1300 دلار باشد. 
به نظر می‌رسد که مشخصات نمونه 15 اینچی دقیقاً مشابه نمونه 13.3 اینچی باشد. با همان رزلوشن صفحه، باتری، حافظه، SSD و غیره. این مدل دارای کارت گرافیک Nvidia GeForce MX150 خواهد بود. 
قابلیت‌های گرافیکی، اندازه و وزن تنها تفاوت بین نسخه‌های 13.3 اینچی و 15 اینچی نوت‌بوک 9 پن است. البته به احتمال خیلی زیاد قیمت آن‌ها نیز با هم تفاوت خواهد داشت. 
انتظار می‌رود که اطلاعات تکمیلی درمورد سامسونگ نوت‌بوک 9 پن در مراسم  CES 2019 منتشر شود. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر