Razer اولین موس و صفحه کلید ایکس‌باکس‌وان را منتشر می‌کند

Razer اولین موس و صفحه کلید ایکس‌باکس‌وان را منتشر می‌کند

اولین صفحه‌کلید و موس رسمی ایکس‌باکس‌وان در مرحله تولید هستند. شرکت ریزر در حال حاضر در حال بررسی طراحی این لوازم جانبی است. 
البته عکس این موس و صفحه کلید ماه پیش منتشر شد اما خیلی مورد توجه قرار نگرفت. حال این شرکت قصد دارد در اولین روز مراسم CES در تاریخ 18 دی آن را به طور رسمی معرفی کند. 
به مدت یک سال و نیم است که شرکت ریزر در ساخت موس و صفحه کلید برای ایکس‌باکس‌وان با مایکروسافت همکاری می‌کند و این شراکت می‌تواند پیشرفت بسیار خوبی را برای هردو به همراه داشته باشد چرا که کاربران ایکس‌باکس‌وان مدت‌هاست که درخواست پشتیبانی از موس و صفحه کلید را داشتند. این کنسول در سال 2013 منتشر شد درحالی که این قابلیت ماه پیش تازه معرفی شد. البته مایکروسافت تا به حال به این دلیل اقدام به ایجاد پشتیبانی از موس و صفحه کلید نکرده بود چرا که داشتن موس برای بعضی از گیمرها باعث می‌شود که آن‌ها به دلیل امکان انجام بعضی حرکات خاص شانس بیشتری در بردن داشته باشند اما این که چرا مایکروسافت به ناگهان تغییر نظر داد کمی سوال برانگیز است. شاید بازی Halo Infinite که به زودی به کامپیوترهای ویندوز10 و کنسول‌های ایکس باکس می‌آید امکان میان‌پلتفرمی بودن و همچنین چندین بازیکن با موس و صفحه کلید را فراهم می‌کند. 
ما باید تا دی ماه صبر کنیم تا ببینیم که قیمت این صفحه کلید چقدر است اما هم اکنون نیز بعضی از جزئیات کلیدی را مثل دکمه ایکس‌باکس در سمت راست گوشه صفحه کلید و همچنین موسی که احتمالاً می‌توانید آن را روی پای خود بگذارید می‌شود. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر