هواوی P Smart 2019؛ میانرده جدید هواوی رونمایی شد

هواوی P Smart 2019؛ میانرده جدید هواوی رونمایی شد

ساعتی پیش هواوی به صورت رسمی از گوشی هواوی پی اسمارت 2019 (هواوی P Smart 2019) رونمایی کرد. البته هواوی پیش‌تر این گوشی میانرده جدیدش را به صورت غیر رسمی رونمایی کرده بود. با فیسیت همراه باشید تا مشخصات این گوشی را با یکدیگر مرور کنیم.

 

مشخصات هواوی پی اسمارت 2019

صفحه نمایش

میانرده جدید هواوی از صفحه نمایش 6.21 اینچی از نوع LCD و با رزولوشن 1080 در 2340 بهره می‌برد. هواوی نمایشگر این گوشی را به قابلیت‌هایی همچون حالت استراحت چشم، فیلتر نور آبی و... مجهز کرده است.

 

مشخصات سخت افزاری

هواوی پی اسمارت 2019 از پردازنده های سیلیکون کایرین 710 با معماری 12 نانو متری در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 بهره می‌برد.

هواوی این گوشی را به 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است. البته اگر به حافظه‌ی بیشتری نیاز دارید می‌توانید از اسلات سیم کارت دوم به عنوان جایگاه کارت حافظه MicroSD استفاده کنید که حافظه‌ای تا 512 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند.

هواوی پی اسمارت 2019، میانرده جدید هواوی، به یک باتری 3400 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. با این میزان ظرفیت باتری قادر هستید که برای مدت 10 ساعت از اینترنت 4G استفاده کنید. با این اوصاف ظرفیت و دوام باتری این گوشی در بین میانرده‌های موجود در بازار در حد مناسبی است.

 

دوربین اصلی و سلفی

هواوی میانرده جدیدش را به دوربین دوگانه اصلی 13 مگاپیسکلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و یک لنز 2 مگاپیکسلی برای سنجش عمق مجهز کرده است. دوربین سلفی این گوشی اما از یک لنز 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد که به صورت قطره‌ای در بالای نمایشگر قرار گرفته است.

گوشی هواوی پی اسمارت 2019، میانرده جدید هواوی

گوشی هواوی پی اسمارت 2019، میانرده جدید هواوی

 

سایر مشخصات

  • سیستم عامل اندروید 9.0 پای
  • دو سیم کارته هیبریدی
  • دارای جک 3.5 میلی متری آمپر
  • دارای سنسور اثر انگشت در پنل پشتی

 

قیمت و زمان عرضه

این گوشی از 2 ژانویه یعنی 21 دی ماه و دو رنگ مشکی و آبی و با قیمت حدود 250 یورو قابل سفارش خواهد بود. به هر ترتیب با توجه به افزایش شدید قیمت کالاهای دیجیتال و شرایط کنونی بازار موبایل در ایران، خرید چنین گوشی‌های میانرده‌ای با قیمت‌های مناسب‌تر بیشتر از قبل شده است. 

 

بیشتر بخوانید:


آنر V20؛ پرچمدار زیبا و جذاب آنر رونمایی شد

هواوی نوا 4 رونمایی شد؛ دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار صفحه نمایش روزنه دار

احتمال محکومیت مدیر مالی هواوی به ۳۰ سال زندان برای دور زدن تحریم‌های ایران

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر