نتفلیکس و یوتیوب خواستار پایان دادن به چالش bird box شدند

نتفلیکس و یوتیوب خواستار پایان دادن به چالش bird box شدند

نتفلیکس از این که میلیون‌ها نفر فیلم Bird Box را دیده‌اند خیلی خوشحال است. اما این سرویس استریمینگ اصلاً از چالش Bird Box خوشحال نیست. به جز نتفلیکس یوتیوب نیز نارضایتی خود را از این چالش اعلام کرده و حتی بعضی از آن‌ها را حذف کرده است. 


چالش  Bird Box چیست؟ 

چالش Bird Box پس از فیلمی با همین نام با بازی سندرا بولاک شکل گرفته است. در طول این فیلم کاراکتری که بولاک نقش آن را بازی می‌کند به همراه دو فرزندش از یک جنگل می‌گذرند. نکته فیلم این است که این سه برای این که موجودات خیالی که مردم را تا سرحد مرگ می‌ترسانند نبینند چشمان خود را با یک پارچه بسته‌اند. 
چالش Bird Box از این موضوع ایده گرفته است که در آن فرد چشمان خود را با یک پارچه بسته و به بیرون از خانه می‌رود. بعضی از یوتیوبرها تا 24 ساعت این کار را کرده‌اند اما بعضی دیگر قدم را فراتر گذاشته و این کار را حتی با کودکان خود نیز کرده‌اند. 
اما نتفلیکس از این چالش به هیچ وجه خوشحال نیست. درحالی که این چالش باعث معروفیت بیشتر فیلم شده است اما اگر کسی با چشمان بسته به خودش صدمه بزند اصلاً برای نتفلیکس خوب نخواهد بود. 
این شرکت طی یک توییت چنین اعلام کرده است:

باورمان نمی‌شود که باید این حرف را بزنیم. اما لطفاً با چالش BIRD BOX خودتان را به خطر نیندازید. ما نمی‌دانیم این چالش از کجا شروع شد و بسیار خوشحالیم که این فیلم مورد توجه قرار گرفته است. اما خواهش می‎کنیم که سال 2019 خود را به خاطر آن در بیمارستان شروع نکنید.


درحالی که نتفلیکس نمی‌گوید که چالش Bird Box را انجام ندهید اما می‌گوید که امنیت خود را بیش از هرچیزی درنظر بگیرید. درنتیجه اگر این چالش را در حیات خانه انجام می‌دهید شاید مشکلی برایتان پیش نیاید اما انجام دادن این چالش در یک بزرگراه خیلی شلوغ می‎تواند جانتان را به خطر بیندازد. 


چالشقرص تاید یادتان هست؟ 

یوتیوب نیز با حذف ویدئوهای چالش  Bird Box اعتراض خود را از این موضوع ابراز کرده و به شدت با این موضوع برخورد می‌کند. درنتیجه اگر شما هم ویدئویی دیدید که در آن یک نفر چشمان فرزندش را بسته و او را به جایی خطرناک می‌برد لطفاً آن را ریپورت کنید. 
چالش Bird Box به شدت ما را به یاد پالش قرص تاید می‌اندازد که در آن مردم پودر لباسشویی را می‌خوردند و از خود فیلم می‌گرفتند و بعد تعجب می‌کردند که چرا کارشان به بیمارستان کشیده است. 
پس شاید مهم‌ترین توصیه ما در سال 2019 این باشد: ادای سندرا بولاک را درنیاورید و پودر لباسشویی نخورید. 

 

از دست ندهید: 

ساعت هوشمند لاکچری Tambour Horizon ساخت شرکت لویی ویتون با پردازنده مدل بالاتر

دستبند هوشمند فیت بیت، قاتل را دام انداخت

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر